_Ante_91 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag kan inte ta över det sista gängområdet ( Länst upp i norr i SF. (Under bron) ) ! Hur ska jag göra ?! Är det någon som vet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Starta ett gäng krig bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du skjuter på 3 st gängmedlemmar(inte dina egna då) och sen skjuter du alla du ser som en bad ass mothafuckah. Kom ihåg att ha lagrat upp med liv och armor och ordenligt med ammo och en trevlig sittplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag kan inte ta över det sista gängområdet ( Länst upp i norr i SF. (Under bron) ) ! Hur ska jag göra ?! Är det någon som vet eller ? Det är bara å väta tills det kommer några som du kan döda, rätt som det är så kommer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men det är det som inte går ! 'Gängen' man ska döda finns där bara ibland och sen om dom finns dära och man skjuter ner dom så händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har märkt att de inte startar ett krig om man skjuter ner dem från en bil eller en mc... Prova att skjut dem när du inte siter i eller på ett fordon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men det är det som inte går ! 'Gängen' man ska döda finns där bara ibland och sen om dom finns dära och man skjuter ner dom så händer inget. Du måste skjuta 3 st gängmedlemmar direkt efter varann, om det är för långt mellanrum mellan de 3 gängmedlemmarnas död så räknas det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du måste skjuta 3 st gängmedlemmar direkt efter varann, om det är för långt mellanrum mellan de 3 gängmedlemmarnas död så räknas det inte. Ja men det gör jag ju ! Det är bara det att NÄR man skjuter dom dära tre personerna händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du måste skjuta 3 st gängmedlemmar direkt efter varann, om det är för långt mellanrum mellan de 3 gängmedlemmarnas död så räknas det inte. Va!? Var har du hört det! Jag har skjutit en och de har lackat för det! Jag tror att det är en slump som du har råkat ut för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Va!? Var har du hört det! Jag har skjutit en och de har lackat för det! Jag tror att det är en slump som du har råkat ut för! Bara för spelet anpassar sig efter spelaren, och eftersom jag är så bäst, så blir det svårare för mig och lättare för dig. Inget ont menat. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Va!? Var har du hört det! Jag har skjutit en och de har lackat för det! Jag tror att det är en slump som du har råkat ut för! Det är sant. Man ska skjuta tre gängmedlemmar, med inte alltför långt mellanrum, för att starta ett gängkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Bara för spelet anpassar sig efter spelaren, och eftersom jag är så bäst, så blir det svårare för mig och lättare för dig. Inget ont menat. =) Okej, jag är inte säker på min sak så jag ska inte hävda min rätt! Men med din teori borde det ju snarare vara så att det skulle vara svårare för mig och lättare för dig!? Du behöver skjuta tre innan de lackar. Det räcker med en för mig så är de på mig! Snacka om lättretade! Eller har jag fel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Okej, jag är inte säker på min sak så jag ska inte hävda min rätt! Men med din teori borde det ju snarare vara så att det skulle vara svårare för mig och lättare för dig!? Du behöver skjuta tre innan de lackar. Det räcker med en för mig så är de på mig! Snacka om lättretade! Eller har jag fel!? Hmm, jag behöver skjuta mellan tre till fem för att starta krig, och jag måste göra det inom 7 sekunder... Varför tycker dom om mig så mycket? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts