Jump to content

Sista gängomr.

Recommended Posts

Men det är det som inte går ! 'Gängen' man ska döda finns där bara ibland och sen om dom finns dära och man skjuter ner dom så händer inget. :P-_-;)

Du måste skjuta 3 st gängmedlemmar direkt efter varann, om det är för långt mellanrum mellan de 3 gängmedlemmarnas död så räknas det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste skjuta 3 st gängmedlemmar direkt efter varann, om det är för långt mellanrum mellan de 3 gängmedlemmarnas död så räknas det inte.

Va!?

Var har du hört det! Jag har skjutit en och de har lackat för det!

Jag tror att det är en slump som du har råkat ut för! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va!?

Var har du hört det! Jag har skjutit en och de har lackat för det!

Jag tror att det är en slump som du har råkat ut för! :P

Bara för spelet anpassar sig efter spelaren, och eftersom jag är så bäst, så blir det svårare för mig och lättare för dig. ;)

Inget ont menat. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för spelet anpassar sig efter spelaren, och eftersom jag är så bäst, så blir det svårare för mig och lättare för dig. ;)

Inget ont menat. =)

Okej, jag är inte säker på min sak så jag ska inte hävda min rätt!

Men med din teori borde det ju snarare vara så att det skulle vara svårare för mig och lättare för dig!?

Du behöver skjuta tre innan de lackar. Det räcker med en för mig så är de på mig! Snacka om lättretade!

Eller har jag fel!? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag är inte säker på min sak så jag ska inte hävda min rätt!

Men med din teori borde det ju snarare vara så att det skulle vara svårare för mig och lättare för dig!?

Du behöver skjuta tre innan de lackar. Det räcker med en för mig så är de på mig! Snacka om lättretade!

Eller har jag fel!? :P

Hmm, jag behöver skjuta mellan tre till fem för att starta krig, och jag måste göra det inom 7 sekunder... ;)

Varför tycker dom om mig så mycket? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor