guardian Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 mest: MP3 player fast jag vet inte om den syns där minst: V-rock. har hört på den hela tiden förut, men den har blivit så dryg nu BTW, espantoso suger inte! grym musik där ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Mest: VROCK Minst: Wave 103 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Mest: V-Rock Minst: K-Chat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ingan va dom. Ändrar så fort jag kan till Inget eller Mp3... Dom flesta låtar va bra i början... Nu är dom bara jobbiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 minst: Espantoso mest: MP3 (K-Jah från gta3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag lyssnar på VCPR mest och V-ROCK minst. tycket VCPR är roligast!annars så lyssnar jag på någon som spelar musik! man behöver ju inte vara så petig på vilken kanal man lyssnar på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 minst: Espantoso mest: MP3 (K-Jah från gta3) hur kan du lyssna på en gta3 fil i vice city? måste man inte ha gta3 skivan inne i pcn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 hur kan du lyssna på en gta3 fil i vice city? måste man inte ha gta3 skivan inne i pcn då På GTA3-skivan är radiokanalerna i WAV-format så jag antar att ^MeTaNoLiC^ konverterat den till mp3 och lagt den i MP3-foldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 På GTA3-skivan är radiokanalerna i WAV-format så jag antar att ^MeTaNoLiC^ konverterat den till mp3 och lagt den i MP3-foldern. okej då fattar jag ..........ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 jag har mycket riktigt K-Jah i mp3-format i mp3-foldern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts