The Lithium Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jo, jag har en liten ljudbugg jag med. Jag hör vad alla säger osv. Men ibland när jag går in på paus (Esc, Main Menu) och ändrar på nåt eller bara kolla på kartan så låter det all världens oljud vär jag sen trycker på Esc för att återgå till spelet. Rent utsagt låter det ut av bara HELVETE!!! Det är olika väldigt höra ljud. Som t.ex. ett helikopterljud blandat med en sprejburk, biltvätt och byggområde på samma, härliga gång. Ibland kan det vara i flera minuter, ibland i nån sekund och om jag har riktigt tur låter det inget alls. Men det händer allt för sällan. Finns det något jag kan göra åt detta, eller är det bara att vänta på den berömda patchen som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 För mig blir det så varje gång jag sparat. Brukar hålla på i ca 1 minut. Sjukt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts