Donkeey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vi har ca 30 grader i vattnet... (kolmården) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .vi har 27,5 i poolen och det blir 1-3 grader varmare för varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det är typ 30 grader här nu(Göteborg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har haft ca 30 idag. I vattner är det ca 24-25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vi har ca 30 grader i vattnet... (kolmården) I en sjö? Det är omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Som i ett bastu, svettas som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Riktigt varmt här i stockholm, stockholm är varmare en madrid enligt nyheterna(Europas varmaste stad). 25 grader nu kl. 19.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .drar upp tråden med en ny bild... det är fan inte kallt nu alltså.. Haha tjena, skiljer det typ 20-25 grader mellan sol och skugga Förlåt för dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Japp, idag har det varit 26 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 I en sjö? Det är omöjligt Nae.. det är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Är väll typ 27 på en del ställen i våran sjö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nu är det pissregn och imorgon kommer det nog bli åska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nu är det pissregn och imorgon kommer det nog bli åska Det har precis åskat och regnat hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Är väl 25 grader i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Skiftar från typ 32,4 till 32,8... där jag sitter (inne i huset, övervåningen) ganska mysigt.. ute va de runt 35 i skuggan idag (typ mitt på dan) jävligt varmt o sitta vi datan.. Redigerad 9 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 40 grader i solen, 30 i skuggan, 50 i mitt rum :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det är så varmt att jag inte kan resa mig upp ur stolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det är så varmt att jag inte kan resa mig upp ur stolen. Samma här.. det e fan över 50 grader på mitt rum fast jag har fönstret öppet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Termometern är 29.9 grader. När man är hemma så svettas man 10Liter/Minuten. Men ännu mer där ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Termometern är 29.9 grader. När man är hemma så svettas man 10Liter/Minuten. Men ännu mer där ute! Jo.. testa att ha stängd dörr, öppet fönster och datorn på 24/7 då blir det varmt.. fattar inte varför det fortfarande e varmt asså.. har fan fönstret öppet hela tiden :S måste typ duscha 2 ggr per dag för att jag svettas så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts