Lindström Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Här i Västerås skiner solen som aldrig förr! svinvarmt Passar bra nu till Vattendraget! 23,3 GRADER! Är det varmt hos er? Redigerad 15 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det är PISSVARMT här. Måste ut och ta en korv eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Här är det väldigt varmt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Var varmt idag har inte varit ute men såg på termometern att det var 21 grader (i solen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Här är det as varmt ( 24,3grader ) ska åka och bada sen typ 16 grader i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 I mitt rum är det 26,5 grader och jag har fönstret öppet. Fast gardinerna är för. Asså 26,5 i mitt rum (skugga) 16 grader vatten? På klassresan förförra helgen så badade jag i lycksele Kanske 5-6 grader varmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Varmt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 I mitt rum är det 26,5 grader och jag har fönstret öppet. Fast gardinerna är för. Asså 26,5 i mitt rum (skugga) 16 grader vatten? På klassresan förförra helgen så badade jag i lycksele Kanske 5-6 grader varmt Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .här är det varmt som satan.. tog faktiskt en bild för en stund sedan och nej, bilden är INTE photoshoppad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .här är det varmt som satan.. tog faktiskt en bild för en stund sedan och nej, bilden är INTE photoshoppad.. Nästan maxxad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Inte varmt idag, men igår var det 25°c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .här är det varmt som satan.. tog faktiskt en bild för en stund sedan och nej, bilden är INTE photoshoppad.. Tror inte på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror inte på det där Det var likadant hemma hos mig... BELIEVE IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror inte på det där Sitter termometern i solen så är det ju möjligt... här är det 19 grader i skuggan, klockan 18, man ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror inte på det där .termometern sitter i solen... var 23 grader på den skuggiga sidan av huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ida har det typ varit 27 som varmast eller nåt och ida hade jag..........SKOLAVSLUTNING!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 I måndags var de upp mot 31+ i solen och runt 20 i skuggan i skellefteå, sen nu är de pissväder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ganska exakt 28 grader här inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Mjo det har varit väldigt varmt igår och idag! Keep it comin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det som är lite roligt med vädret är att först skrev alla att det inte skulle bli soligt och så men nu skriver massor av tidningar tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts