notorius Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kommit till uppdraget där man ska ta över Idlewood men jag har dött alla gånger. Har försökt rekrytera medlemmar men det hjälper inte, oftast klarar jag de 2 första anfallen men på det tredje dör jag alltid. En anledning till det är att Sweet aldrig gör nåt, har nin något tips på hur jag ska klara det?vapen ni använde m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ett bra tipps är att du springer till utkanten av territoriumet! När de kommer (om de kommer bakom dig) spring till andra sidan. Skjut dem och nästa som kommer gör du samma sak på! Håll oxå koll hjärtan och armor! Och använd automatvapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag klarade det genom att använda en ljuddämpad pistol (det går lika bra med en vanlig såklart, men jag ville testa den eftersom enda gången jag haft en innan var i Madd Dog's hus ) och skjuta dem i skallen. Det bästa är att stå hukad (eller vad fan det heter) och rulla ibland så att det inte är lika lätt för dem att träffa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag klarade det genom att använda en ljuddämpad pistol (det går lika bra med en vanlig såklart, men jag ville testa den eftersom enda gången jag haft en innan var i Madd Dog's hus ) och skjuta dem i skallen. Det bästa är att stå hukad (eller vad fan det heter) och rulla ibland så att det inte är lika lätt för dem att träffa en. Göm dig bakom saker, det har jag gjort i varena gängkrig... Användede pistol också, skjuter de i huvudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gå upp på hus tak, och köp en m4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag står mitt i vägen med ak/m4/mp5 o slaktar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gå upp på hus tak, och köp en m4 När jag tog över det hoodet big smokes hus ligger i så satt jag uppe på hans hus med ak47:an sen när jag hade aslite liv så smög jag in bakom ett hus där det var värsta awp-camper-ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Bästa sättet är att springa en bit från gänget när de kommer, gärna där de finns lite hus. Öppna platser är inte bra. Har du tur så kommer de alla springande på rad. Då är de bara o skjuta dom på behörigt avstånd, gärna med headshot om du inte har ett kraftigt vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .springa runt o röja fett med dubbla hagelbössor och infinite health-fusk rular Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det är PC versionen va? Gör som beat sa: Har du tur så kommer de alla springande på rad. Då är de bara o skjuta dom på behörigt avstånd, gärna med headshot om du inte har ett kraftigt vapen. Sätt dig på huk så siktar du bättre, är det (Ke)Xbox versionen, då är det väl autosikte, skjut bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .springa runt o röja fett med dubbla hagelbössor och infinite health-fusk rular Dubbla hagelbössor?? Går det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Dubbla hagelbössor?? Går det?? Hitman i weapon-skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Hitman i weapon-skill? .jepp.. Redigerad 15 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts