Jojje Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tjena, jag har börjat spela typ förra veckan och har kommit fram till Ryder's Drive By mission, men jag kvaddar bilen hela tiden när jag har dödat de första i Ballas och man skulle leta efter fler. Lite tips på hur jag kan förhindra att förstöra bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fixa egna vapen (smg tec micro-smg) tec finns på sweets hus tak (hopa up vid basket korgen på backsidan sen hopa mot sweets hus så klätrar CJ up ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack, ska pröva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag gasade rakavägen in i "Klumpen med ballas i" alla dog.. Det är ett bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts