ogl_009 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Undrar om det är nån av er som köpte spelet förra veckan som har lärt sig att hitta utan karta och radar? Jag hittar inte ens i första staden än, fast jag har bara spelet typ 5-6 timmar men ändå. I gta3 och vc hittar man ju hur bra som helst, men känns som man aldrig kommer lära sig gta sa. Men vem vet, ni andra kanske redan hittar utan karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vissa områden hittar jag i! Men det är för stort för att lära sig 100% (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har inte klarat spelet än men jag har lärt mig en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nej Jag kan hitta det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag hittar bara lite i SF och ännu mindre i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .har spelat i 1 dag och hittar fan ingenting fast det gjorde man ju inte i VC i början heller så.. fast SA lär ju ta 10ggr längre tid att lära sig... minst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har spelat länge (enda sedan PS2-verran), och jag hittar fortfarande inte helt. Visst, jag vet ungefär hur jag ska åka för att komma till olika ställen, men jag kan inte kartan helt och hållet (vilket jag kunde i VC och GTA3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har spelat och är i San Fierro nu. Los Santos kan jag vissa delar av utantill, och även lite landsbygd, men annars så tycker jag det är rätt svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag kan de mästa i LS och LV men fiero kan jag en dell (mäst runt mt.chilad) jag hittar mästa för jag har sprungit mäst ran tru sa EDIT:jag spelat sen gta sa va 1 vecka nyt på Ps2 Redigerad 15 juni, 2005 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts