jaeger Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Varje gång jag försöker ta fallskärmen uppe på taket så tar C.J den aldrig. Hur ska jag göra? Det var inte så här när jag spelade på PS2, då kunde jag lätt ta upp den (om jag minns rätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hade just lite problem med det jag också... iof på PS2 men där tryckte jag på knappen där han tar upp ett nytt vapen och kastar bort det gamla,L1 tror jag. Då kunde jag ta upp fallskärmen hur lätt som helst! (Asbra mission förresten...Mitt favorit... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tryck bara på SHIFT så ska du se att han tar upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Borde det inte stå *Spoiler* på den här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag löste problemet med att trycka på TAB knappen. Glockalnet: Hur mycket blir "spoiled" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag löste problemet med att trycka på TAB knappen. Glockalnet: Hur mycket blir "spoiled" ?? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Borde det inte stå *Spoiler* på den här?? Lol, vad är det som är Spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Lol, vad är det som är Spoiler? Joo, om man lyssnar på namnet " Breaking the bank at Caligulas" hehe kanske hade fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts