yoda Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag ska åka till USA i morn(torsdag) och någon som vet ett spel som bara går att köpa där eller inte finns i svergie än? jag vill inte ha bil spel(FAN VA TRÅKIGA DOM ÄR) och jag ska vara där i 24 daggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Offtopic: Vart i USA ska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 New jersy(stavning?) nära new york och jag ska melan landa i finland (kan finskar köra plan? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Battlefield2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Battlefield2 Det kommer samma dag,,,har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 New jersy(stavning?) nära new york och jag ska melan landa i finland (kan finskar köra plan? ) Mellanland i finland? Åker man inte över atlanten? Eller bor du i ryssland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag rega på din bf2 site är jag mod? men bf2 funkar inte på min data ska nog köpa lite ps2 spel som splinter cell metal gear solid lite mer smyg spel kanske area 51 men finns det ngt ps2 chip för lilla varianten?? eller ngt så jag kan spela USA ps2 spel på min svenska ps2? eller funkar det bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag ska åka till USA i morn(torsdag) och någon som vet ett spel som bara går att köpa där eller inte finns i svergie än? jag vill inte ha bil spel(FAN VA TRÅKIGA DOM ÄR) och jag ska vara där i 24 daggar Det är rätt mycket stavfel där+Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Mellanland i finland? Åker man inte över atlanten? Eller bor du i ryssland? Nee jag bor i svergie men jag åker med fin air() och jag är så gammal som jag alltid varit det senaste året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 :'( (jag vet dubel post men) jag ar i USA nu jag har PSP NFS metal gear acid lite annat skit (min brorsa kopte de innan jag kom med en ps2 som jag har men nya spel enter matrix, regin of fire och san andreas( :'( )jag har den :'( men kommer typ kopa 5 mer spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag rega på din bf2 site är jag mod? men bf2 funkar inte på min data ska nog köpa lite ps2 spel som splinter cell metal gear solid lite mer smyg spel kanske area 51 men finns det ngt ps2 chip för lilla varianten?? eller ngt så jag kan spela USA ps2 spel på min svenska ps2? eller funkar det bara? Om du ska köpa smygarspel ska du inte köpa Area51... Men kan inte änns smyga på det och det är skit... btw: Vem bryr sig om vilka spel du köper i USA?? Jag tycker du skryter lite väll mkt... Redigerad 25 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts