Boban Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag undrar var man kan hitta packer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad är "Packer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad är "Packer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 En lastbil som har en ramp som man kan lasta bilar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jaja jag får väll svara på din fråga Den brukar åka vid flygplatsen i Los santos.. vet inte var den är parkerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jaja jag får väll svara på din fråga Den brukar åka vid flygplatsen i Los santos.. vet inte var den är parkerad Jag tror inte den finns parkerad! Men du har rätt: Åk fram o tebax vid flygplatesen så kommer den! Den finns där mer eller mindre hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts