Taffy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ljudet hörs inte när dom pratar ibland och subtitlarna går jättefort. Detta är ett problem för att jag vet inte riktigt vad som händer alla gånger i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det är en bugg. väldigt många som har den.. Troligen kommer Rockstar* släppa en patch, som fixar dom stora buggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Det lär väl komma en patch som fixar det. Redigerad 15 juni, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det lär väl komma en patch som fixar det. Vad ska jag söka på för att få tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad ska jag söka på för att få tag på den? Patchen finns inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Patchen finns inte än Näe men när den kommer, dom lär väll inte göra så mycket reklam för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tror nog Hultan kommer skriva det i nyheterna när den kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Aha, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Titta i denna tråden. Det hjälpte mig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29086 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clibb Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Titta i denna tråden. Det hjälpte mig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29086 Det funkade för mig med. testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taffy Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts