poppe1 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gta sa hänger sig vid flying school hela tiden kommit till andra uppraget. Men inte annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gta sa hänger sig vid flying school hela tiden kommit till andra uppraget. Men inte annars! DAGENS LOL Du har förkänat en platts i min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 HAHA!! Håller med dig VickeX: Dagens LOL ffs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 På det sättet du skrev det vart det lol. Men annars...: Synd jag kan inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Testa putsa skivan eller nåt, inte vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men ge dig. Lite mer måste vi ju ändå få veta? Är detta på PS2, xbox eller dator? Vad har du för dator (om du spelar på dator)?. Testat uppdatera drivrutiner för grafikkort, ljudkort och moderkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag minns att mitt Vice City (PC) alltid hängde sej på ett uppdrag, tror det var när man skulle skjuta med Phil.. Enda sättet för mig att komma vidare i spelet var att skicka min Save-fil till en kompis som också hade GTA:VC PC och klara uppdraget där på hans dator, där fungerade det uppdraget, och sen skickade han tillbaka min Save-fil och då kunde jag fortsätta spelet problemfritt. Så testa det! Det kommer säkert fungera, lite jobbigt men.. Redigerad 18 juni, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts