marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har skrivit ett topic men så sa han att jag skulle skriva i en annan länk men det är ju ingen som skriver ju så jag undrar snällt är det någon som skulle kunna peka ut vad all DANS CLUBAR ligger i las venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Här: http://hem.bredband.net/708145/schools.html Längre ovanför nummer 6 finns ett dansställe! Den är markerad med en cirkel! Redigerad 15 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Asså jag menar i las venturas och det finns ingen sexa där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Asså jag menar i las venturas och det finns ingen sexa där? Varför kan du inte köra bort till SF!? Jag jobbar så jag hinner inte lägga upp en detaljerad karta till dig! Men jag kan göra det när jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 För att då vill hon bara hem sen för hon blir utråkad av att hon inte gör något så får jag minus med henne därför så finns det en dans club i las venturas eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror inte det! Men spara sen dejta henne igen då vill hon göra nåt annat tex äta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men kan du peka ut någon club som är i närheten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Men kan du peka ut någon club som är i närheten då? Här:http://hem.bredband.net/708145/schools.html Ovanför nr 6 strax åt vänster! Kan någon vara snäll och lägg upp en exakt karta var det finns en danssklubb!? Redigerad 15 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts