tobbless Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vilket är det finaste huset att bo i ? finns det något som liknar det i vice city ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tycker att CJ "riktiga" hus är tuffast! Man kan lira tvspel och fotografera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vilket är det finaste huset att bo i ? finns det något som liknar det i vice city ? =) Finns ju ett typ där uppe i Vinewood som kostar 120 000 $ Och det värkar ju se rätt fräsht ut. Kostar för mycket för mig men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Finns ju ett typ där uppe i Vinewood som kostar 120 000 $ Och det värkar ju se rätt fräsht ut. Kostar för mycket för mig men Det huset har jag köpt Satsade 30000$ på hästar och vann 360000$ Redigerad 15 juni, 2005 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Finns ju ett typ där uppe i Vinewood som kostar 120 000 $ Och det värkar ju se rätt fräsht ut. Kostar för mycket för mig men Men det huset är bara en stor besvikelse när man väl köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Man får inte ens nån cool bil på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kan Flygfältet räknas som ett hus? (jag menar detdär som man kan köpa i Verdant Meadows) I såfall är väl det det finaste huset,enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kan Flygfältet räknas som ett hus? (jag menar detdär som man kan köpa i Verdant Meadows) I såfall är väl det det finaste huset,enligt mig! Det är en asset inte ett hus. Hus är de som är markerade safe house på kartan man fick med spelet. Man kan spara på verdant meadows men det är säkert bara för att det inte finns nått annat ställe att spara på långt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Sant...Men i såfall så är finaste huset farmen man kan köpa i whetstone, och där får man en cool tractor på köpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Madd dogs crib (eller ngt sånt) fett skönt *helikopter (ibland tror jag) *billar (sådar inte dom bästa) *gym(snabt för save) *spel ------------spoiler: tanner u suck :spoiler--------------------- *garage (tror för 2 billar) det kan ha varit ngt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Finns det ett garage i Madd' dog's crib ?! Redigerad 15 juni, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts