marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kolla här det finns ett uppdrag där man ska dejta hon tjejen som har ett kort.men det var inte frågan. frågan är var kan man dansa asså en vanlig club där man ska dansa för jag måste bjuda ut henne på det och visa hur bra jag är men det står inget på kartan vart jag ska eller va det finns men snälla kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 All nödvändig info om flickvännerna finns i den klistrade tråden överst på GTAsajtens forum. Men här är den:http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Ett dansställe finns i gayområdet på den andra ön! Markerad som en cirkel! Den finns oxå markerad på din karta som du fick med spelet!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts