Gtamama Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag är nu på zeros uppdrag supply lines och fattar inte hur man ska klara det. Jag har spelet till PC. Någon som har ett tips? Dety går ju nästan inte att styra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Läste ett tips på gamefaqs som funkade bra. skjut först på cykeln, men döda inte snubben som hoppar av. sen åker du iväg och skjuter sönder den närmsta bilen. efter det väntar du på marken (planet drar ingen bensin när det står stilla) och skjuter den första snubben när han dyker upp. sen flyger du efter de andra som du ska skjuta. har för mig att de skjuter tillbaka, försök vara ganska högt upp i luften när du skjuter. fast det bästa tipset är att du inte behöver klara uppdraget för att komma vidare i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack....men jag menar om någon har ett tips på hur man kan föyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Försök att inte svänga så kraftigt med flyplanet! Då är det lätt att det tappar fart och krachar! Ska du runt en hörna, ta ut svängen mycket! Helt enkelt: försök att flyga så ragt som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts