Tux Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 För några dagar sen så installerade jag Vice city på min dator och den funkade fint med ljud och grafiken. Allt var perfekt men spelet laggade för att datorn är gammal så..... jag installerade Vice City istället på min mammas dator som är mycket starkare och spelet funka fint, inget lagg men ljud hittas inte.... det står No Audio Hardware Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har din mamma WinXP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja, min mamma har Windows XP Home Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det är kanske warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nepp, det är köpt.... den vill liksom ändå inte hitta min ljud hårdvara.... kanske det finns nån program som kan typ välja en ljud hårdvara åt vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nepp, det är köpt.... den vill liksom ändå inte hitta min ljud hårdvara.... kanske det finns nån program som kan typ välja en ljud hårdvara åt vice city? Jaha, men om det är köpt, och det inte finns något ljud kanske du ska gå till affären du köpte det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du kan alltså inte välja en hårdvara i options? Testa att sänka accelerationen för ljudkortet (kontrollpanelen/ljud/maskivara) om inget annat hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kanske en enklare förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kanske en enklare förklaring? Ljudkort = Ett kort som skickar ljuddata, ligger oftast i moderkortet. Moderkort = Ett stort kort som ligger i den där stora burken (chassit). Kontrollpanelen = Namnet på inställningsstationen i operativsystemet Windows. Windows = Namnet på operativsystemet (betyder fönster). Något mer du behöver förklarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emanuelias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har samma problem. Man kan inte gå in på Audio Options. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkejtDEDDE Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hur justerar man det ljudet då? Jag fattar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hade samma problem..jag kopierade vc.exe till audio mappen..sen funkade ljudet..det funkade för mig..gjordet mest på skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jaha, men om det är köpt, och det inte finns något ljud kanske du ska gå till affären du köpte det i? Affären har inget med spelet att göra...Dom får in spelet...sen säljer dom....Dom sitter ente vid datan till 3 på natten och studerar Vice City och pluggar in varje detalj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hade samma problem..jag kopierade vc.exe till audio mappen..sen funkade ljudet..det funkade för mig..gjordet mest på skoj.. Går det värkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har också det här problemet men jag kan inte spela musik eller någonting det kommer bara en Error där det står något om "Bad Direct Sound Driver". Ja jag har installerat en driver. Jag har provat att installera om den men det funkar ändå inte. Ibland kommer ljudet tillbaka i ungefär 3dagar sen blir det likadant igen. Någon som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hade samma problem..jag kopierade vc.exe till audio mappen..sen funkade ljudet..det funkade för mig..gjordet mest på skoj.. Det fungerar ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hört att det är så på vissa Warez-versioner av VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Installera om ljudkortet kansk e det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Installera om ljudkortet kansk e det funkar (:!!! Jag tror ente jag ska installera om ljudkortet för ett litet spel *NEVER!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts