Nick Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kan någon säga en adress till ett BRA program som friar upp RAMminnet. SKulle nog vara till användning for mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .eum va ? friar upp ramminnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 .eum va ? friar upp ramminnet? Enn program som tar bort onödiga saker som körs i RAMminnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad har detta med SA att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad har detta med SA att göra. Svara på frågan istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad har detta med SA att göra. Ja... får se nu... GTA spelen är tillsammans med Battefield serien de spel som kräver mest RAM. Varför? Jo för att det är så stora ytor. Jag hade ett sånt där program förut. Men det segade bara ner windows Det du behöver göra är att själv kolla i t.ex. msconfig, efter program och tjänster som är onödiga att ha på. Om du ändå vill ha ett program så hittade jag ett HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justus Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Tanka Tweak xp och kör en Minnesoptimering av ramminnet där. datorn kommer bli segare än segast efter det, men startar du bara om blir den som ny. Redigerad 15 juni, 2005 av justus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Om det segar ner Windows låter det inte så bra... Hur vet jag vilka program som är onödiga att ha på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts