Conny_S Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag förstår inte detta alltså, idiot gänget kommer ALDRIG till denna plats, så jag kan inte ta över den, någon som vet något tips eller dyl på lösning?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är det där vid hotellet? I så fall så tar det tid innan de dyker upp, men de dyker upp tillslut. Det suger dock att man ska behöva vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Äntligen, nu kom dom slappskallarna. Det tog sin tid som du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag hatar när man ska ta över det stället. Först är det aldrig några där. Sen när det äntligen är det så börjar manju ta över området. Men det går ju inte eftersom alla Ballas springer ifrån den så kallade 'War Zonen'. Det är så förbannat svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrMackan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men ni vet nog hur man bildar ett gäng.Vilken knapp är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men ni vet nog hur man bildar ett gäng.Vilken knapp är det? Sikta och tryck G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts