Niclas.s1 Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 hur gör man det är krångligt vilka tangenter ska jag trycka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 hur gör man det är krångligt vilka tangenter ska jag trycka på? 9=upp 6=ner tror jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik3 Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 9=upp 6=ner tror jag På numpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 På numpad Japp! numpad är dom siffrorna på högersidan!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 jag vet att det är 9 o 6 men jag bara störttar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 jag vet att det är 9 o 6 men jag bara störttar hela tiden Du ska inte hålla inne tangenterna, bara tappa på dom... och när du e i luften så ska du Aldrig trycka på 9!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts