berit Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ja, många har ju haft sin skolavslutning eller har sin i veckan vad ska du göra/ har du gjort på din avslutning? hade avslutning idag, min klass splittras :'( har supit, började typ halv 11 i morse. har druckit typ 16 starköl, är ej så nykter snodde typ 25 öl från några idioter, det var århundradets kupp i tell you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Var med frun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kom precis hem från en riktigt skön fest nere vid vattnet, var minst 200 pers där, riktigt röjigt finns kanske risk att inte jag helelr är så nykter kanske :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja, många har ju haft sin skolavslutning eller har sin i veckan vad ska du göra/ har du gjort på din avslutning? hade avslutning idag, min klass splittras :'( har supit, började typ halv 11 i morse. har druckit typ 16 starköl, är ej så nykter snodde typ 25 öl från några idioter, det var århundradets kupp i tell you Du skrev då jäääävligt bra för att ha druckit 16 starköl... snarare 16 flaskor alkoholfri cider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du skrev då jäääävligt bra för att ha druckit 16 starköl... snarare 16 flaskor alkoholfri cider? Va fan gjorde jag? kom inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag cycklade med en polare, jag tog honom med BMX och han hade en tävlingscyckel, skillz0r eller mega skillz0r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag cycklade med en polare, jag tog honom med BMX och han hade en tävlingscyckel, skillz0r eller mega skillz0r? Tycker nästan synd om snubbarna som tror att dom pwnar allt och alla bara för att dom har en tävlingscykel. Man måste ju kunna cykla också... Och för att svara på din fråga: mega 1337 fjortizskillz0r Själv sov man. Redigerad 15 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Slutade förra veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag slutar på fredag... Synd att man skiljs ifrån klassen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Slutade den 9:onde. Så här såg avslutningsfesterna ut: Torsdag: Avslutning med klassen i skolan på förmiddagen. Studentfester på eftermiddagen och kvällen Fredag: Pool/grill-party med gamla gänget. Lördag: Uppvilning? Söndag: Grillfest med alla naturklasser på skolan. Kom inte så jävla många men det var sköjj iaf. I morgon: LAN-party här hemma Senare under sommarlovet har vi planerat in två riktiga klassfester också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du skrev då jäääävligt bra för att ha druckit 16 starköl... snarare 16 flaskor alkoholfri cider? Tror det bara var 15 faktiskt ...dessutom var det 33 cl och grejen var att jag var asfull mitt på dan, jag skrev det ju 01:12 och jag börja supa 10.30 så när alla andra var aspackade hade jag nyktrat till (fast var fortfarande full) dessutom skrev jag fel massa ggr så jag fick rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag slutade skolan idag istället. Började 08.15 och började igen klockan 17.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 SLUTPRATAT OM SKOLA FÖR MIN DEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Själv så öppnade man en egen liten pizzeria inne på en pizzerias toalett och innan på förmiddagen så hade jag käkat på kina resturang så ni kan ju föreställa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Drack lite öl och hade trejvlutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 "Lånade" en öl av farsan..japp, det var allt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Först i skolan då och sen så stack jag hem. På kvällen var det en bal som gällde där nior i flera olika skolor i kommunen kom. Vi åt mat, dansade och umgicks. De var jätteroligt plus att det var drogfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag slutade skolan idag istället. Började 08.15 och började igen klockan 17.00. Ööh, vad är det för avslutning? vår var mellan 9 och typ 10.20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Oj, var lite otydlig. Jo, jag började klockan 08.15 när niorna skulle spela brännboll och fotboll mot lärarna. Vet inte vilka som vann, men tror att lärarna vann ändå. Vi slutade vid cirka 11.00 tiden och gick hem till en kompis. Började igen 17.00 och skulle kolla på cabarén. Sen skulle vi vara i klassrummet. De andra hade sen bal och jag gick hem ungefär 19.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts