Conny_S Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Skall det vara så att alla territorium är kvar efter att man har klarat San Andreas, jag tänkte att man kanske kan pusta ut lite när dom försvinner, men dom är fortfarande kvar, skall det vara såhär? Kan man få bort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Ja dom kommer att vara kvar. Jag tror inte att de går att ta bort. Redigerad 14 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Territorium kommer alltid att finnas kvar, dock kan du utrota de 2 andra gängen. Hur gör du det? Enkelt, alla områden som inte är Grove Street's ska du göra just till Grove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Territorium kommer alltid att finnas kvar, dock kan du utrota de 2 andra gängen. Hur gör du det? Enkelt, alla områden som inte är Grove Street's ska du göra just till Grove Street. Ok, då försöker andra gäng inte ta över mina territorium efter detta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ok, då försöker andra gäng inte ta över mina territorium efter detta eller? Har du tagit över samtliga av de andras territorium kommer de sluta försöka ta över dina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har kvar ett litet gult där jag aldrig hittar någon att starta krig mot, riktigt irriterande då dom fortsätter starta mot mig hela tiden. Området är vid en vägbro som går över en annan väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det är jobbigt. Om du vill ha lite ''uppmärksamhet'' av dina fiender, ta då bara en (eller flera) gäng medlemar i en bil och kör runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts