Jump to content

Hultan närmar sig.

pottzork
 Share

Recommended Posts

Jafan!

"Sit down, everybody, sit down! When I say Jump the fuck up, you jump the fuck up!!"

Snubben framför mig räckte finger åt James när vi satt ner (snubben stog upp), då räckte James finger tillbaka... B)

Det var ballt som fan under Slipknot konserten!

En fråga bara. Hur fan kunde man sätta sig ner under konserten, det brukar liksom vara... rätt trångt :o

När jag var på Cradle of Filth och stod ett par meter från scenen kunde man i princip lyfta fötterna och hållas uppe av alla svettiga hårdrockare. Jag kan tänka mig att det är ännu mer tryck på Slipknot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga bara. Hur fan kunde man sätta sig ner under konserten, det brukar liksom vara... rätt trångt B)

När jag var på Cradle of Filth och stod ett par meter från scenen kunde man i princip lyfta fötterna och hållas uppe av alla svettiga hårdrockare. Jag kan tänka mig att det är ännu mer tryck på Slipknot.

Där var inte så jätte trångt, men det gick att iaf bocka sig ner... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
"Sit down, everybody, sit down! When I say Jump the fuck up, you jump the fuck up!!"

Så gör dom iofs på precis varje gång när dom kör spit it out, coolt som fan.

FAN ATT MANSON INTE KÖRDE FULLT UT :'( , här åker man jävla långt, så kör han nte fullt ut.

i slutet körde dom ut nån fet svart låda, oj va dom filmade den, undrar om manson sitter i tänker man då. så står lådan där ett tag, sen går nån funktionär å kollar in i lådan, sen kommer det 10 pers, som BÄR UT lådan :'(

antar att manson däckade där i, dock gick snacket att han inte orkade spela klart.

Mansons låtar å sånt var fett bra, men jag gillade nog slipknot bätter, för Corey snackade med publiken, å snackade om att vi var family å stuff. manson spelade bara låtarna.

COOLT SOM FAN VAR! men stör mig på att han inte körde fullt ut :P

bästa var efter, en fet gubbe, som går igenom publiken och skriker "Pregnant Women coming through" Fan va ja garvade. (stavning? (gravid kvinna ska igenom) eller hur fan man nu ska överstäta det :)

läste i aftonbladet ,att spit it out var bästa låten och att wait and bleed var sämst (tydligen för överskattad) :huh:

Å högt var det inte heller :). Stod så gott som längst fram vid räcket på både slipknot å manson, å inte fan behlövde jag öronproppar.

såg även : Turbonegro, hellacopters, lars winnerbäck (medtvingad, men fan va många unga fans han hade :huh::o ) och nått skitband .

öh du. xtreem, såg du lirarna som uppträdde klockan 2-3 eller nått på natten på pamas scenen?

det var 9 pers. 1 spelade trummor, han var fett grym. 1 spelade elgitarr, 1 spelade synth, 1 spelade maracas, 1 bongotrumma, en tjej som sjöng. å så. dom chansade bara lite när dom spelade, dom var ALDRIG tysta, det lät hela tiden...

dom sög. det blev 1, 30 timmar konstant skit :A

asså, de va aldrig tyst, det var hela tiden nånting som lät. fy fan.

edit: wow, de längsta jag skrivit i en post :P

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

öh du. xtreem, såg du lirarna som uppträdde klockan 2-3 eller nått på natten på pamas scenen?

det var 9 pers. 1 spelade trummor, han var fett grym. 1 spelade elgitarr, 1 spelade synth, 1 spelade maracas, 1 bongotrumma, en tjej som sjöng. å så. dom chansade bara lite när dom spelade, dom var ALDRIG tysta, det lät hela tiden...

dom sög. det blev 1, 30 timmar konstant skit :A

asså, de va aldrig tyst, det var hela tiden nånting som lät. fy fan.

edit: wow, de längsta jag skrivit i en post :P

Nepp, såg inte det, vi stack efter att Manson hade sjungit Dope Show...

Var tvungen att vara hemma "tidigt" för jag fyller år och sånt... Men huvudsaken är att jag såg Slipknot...

(Stod där vid den röda pricken)

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, där var ju hur många som helst bakom!

Btw, såg du när James räckte finger när vi satt ner? Det var åt snubben framför mig!

Njepp missade nog det. men de ägde.

dom körde nåra låtar som dom inte körde i ocktober :P

Everything ends

Left behind

get this

:)

Left behind är fett bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör du om Marilyn Manson pekar ut dig,bara DU i hela publiken, han ber dig komma upp på scen och sedan Kyssa hans hand, Vad gör du då? :)

( :unsure: )

På tal om marlyn manson så var det en tjej som jag känner som var på en konsert, hon stog längst fram och så pekade han finger åt henne och spottade henne i munnen :ermm:

SÅ SE UPP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor