pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jepp. Hultsfred närmar sig med stora klunsiga steg. PÅ TORSDAG... undrar mest vilka som ska dit //jag ska . på torsdan, Marilyn Manson och Slipknot Redigerad 15 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag ska inte dit men jag hade velat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag ska dit, fast den 5-6 augusti, Gates of Metal. Framför allt för Dimmu Borgir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 //jag ska . på torsdan, Marilyn Manson och Slipknot Samma här! Slipknot och Marilyn! (syrran ville se Marylin, jag ville bara se Slipknot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Samma här! Slipknot och Marilyn! (syrran ville se Marylin, jag ville bara se Slipknot) Skojj vart ska du bo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Skojj vart ska du bo? Ska åka dit, se Slipknot/Marilyn, sen åka hem... Har inte planerat mer--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ska åka dit, se Slipknot/Marilyn, sen åka hem... Har inte planerat mer--- Du vet att dom kommer sluta vi sisådär 5 halv 6 på morgonen? det ska även komma dit ett hemligt band som kommer spela klockan 20:05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Eller så drar man till Arvika i juli istället. Infected Mushroom, X-Dream lirar ju! Psytrance ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fan, jag som vill dig. Ta lite bilder därifrån och lägg upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du vet att dom kommer sluta vi sisådär 5 halv 6 på morgonen? det ska även komma dit ett hemligt band som kommer spela klockan 20:05 Jofan. Men vi löser det, annars snor vi bara stället du bor på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jofan. Men vi löser det, annars snor vi bara stället du bor på... Jag snor min kompis lägenhet hm. orka ta krt om man har ståplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 När jag lästa topicens namn trodde jag att det var en ny skräckfilm Där hultenius är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Min syster ska dit idag,fan jag trodde att min bror också skulle dit men han hade inte fått biljett JAG VILL HA HUSET FÖR MIG SJÄLV.... Eller ihelafall utan syskon Redigerad 16 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hähähä... hultan närmar sig... *fniss* tihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ska inte dit...tyvärr är det nån som helts åldersgräns på hultsfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 //jag ska . på torsdan, Marilyn Manson och Slipknot Vad gör du om Marilyn Manson pekar ut dig,bara DU i hela publiken, han ber dig komma upp på scen och sedan Kyssa hans hand, Vad gör du då? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad gör du om Marilyn Manson pekar ut dig,bara DU i hela publiken, han ber dig komma upp på scen och sedan Kyssa hans hand, Vad gör du då? ( ) Han går upp, börjar jucka mot hans ben tills han blir nedslängd och sen står han där och diggar resten av kvällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fan vad coolt det var att se Slipknot och Marilyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fan vad coolt det var att se Slipknot och Marilyn! Röjde Slipknot järnet som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Röjde Slipknot järnet som vanligt? Jafan! "Sit down, everybody, sit down! When I say Jump the fuck up, you jump the fuck up!!" Snubben framför mig räckte finger åt James när vi satt ner (snubben stog upp), då räckte James finger tillbaka... Det var ballt som fan under Slipknot konserten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts