VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ja här kan vi försöka få slut på konsol-kriget.... Ni som "inte gillar xbox"... Är det värkligen så? Är det inte bara kontrollerna ni stör er på? Ja då vore ju detta en lösning: För mer information: Klicka här! Om ni hittar fler länkar eller har vettiga saker att skriva. Skriv! Här ska vi försöka få slut på konsolkriget. Let the final fight begin....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har ingenting emot någon konsoll. bara XBOX å gamecubes handkontroller. men det är väll för att jag är van vid ps2. gamecube är åxå lite småtråkigt, för man kan inte kolla på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Alla konsoller har sina pluss samt minus vilket gör att dom jämnar ut varandra, men det är ändå mjukvaran som är viktigast... suck on that bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Alla konsoller har sina pluss samt minus vilket gör att dom jämnar ut varandra, men det är ändå mjukvaran som är viktigast... suck on that bitch!!! Så. Om man inte gillar xboxens kontroller men vill ha en xbox för att dom är bättre prestanda mässigt. Så kanske mitt första tips äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Så. Om man inte gillar xboxens kontroller men vill ha en xbox för att dom är bättre prestanda mässigt. Så kanske mitt första tips äger Att köpa en konsoll för att den har hög prestationsförma eller undvika den för att man inte gillar handkontrollen är sjukt. Som jag sa så är mjukvaran, det vill säga spelen, det ända som egentligen spelar roll. Köp den konsoll du tycker har det bästa utbudet av spel... that's it, over and out... Redigerad 14 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Att köpa en konsoll för att den har höp prestationsförmågor eller undvika den för att man inte gillar handkontrollen är sjukt. Som jag sa så är mjukvaran, det vill säga spelen, det ända som egentligen spelar roll. Köp den konsoll du tycker har det bästa utbudet av spel... that's it, over and out... Ok då var Corleone ute ur leken... Nej men Fan skulle väntat med att starta med denna topic tills imorn istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Tycker inte om x-box bara för kontrollen?! Njee, sjukt, även om jag inte tycker om den store som är lika stor som den lilla PS2 Bild Gillar inte x-box eftersom spelutvecklarna bara satsat på grafik och Live-funktioner och glömt att ge spelen lite själ och atmosfär. Hörde ni föresten vad 360 ska kosta? 299 dollar, vilket är skitbilligt, men Live: Gold kostar runt 600 kr/år så man får lägga till det. Sen det där gratis Live, Live:silver som alla får börja med, ska man inte kunna spela online eller videochatta med förutom på speciella helger För att se hur mycket 299 dollar är, gå in på Valuta.se Nee, klockan är 01.58 på natten och jag ska gå och lägga mig.... Redigerad 15 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tycker inte om x-box bara för kontrollen?! Njee, sjukt, även om jag inte tycker om den store som är lika stor som den lilla PS2 Bild Gillar inte x-box eftersom spelutvecklarna bara satsat på grafik och Live-funktioner och glömt att ge spelen lite själ och atmosfär. Hörde ni föresten vad 360 ska kosta? 299 dollar, vilket är skitbilligt, men Live: Gold kostar runt 600 kr/år så man får lägga till det. Sen det där gratis Live, Live:silver som alla får börja med, ska man inte kunna spela online eller videochatta med förutom på speciella helger För att se hur mycket 299 dollar är, gå in på Valuta.se Nee, klockan är 01.58 på natten och jag ska gå och lägga mig.... Ok. Jag har för mig att det värkade som om ni inte gillade xbox för kontrollen. Varför gillar ni inte xbox? Jag gillar ps2... Eller är Avundsjuk på dom som har det för dom får spela alla GTA tidigare än mig. Men jag är ju endå fast vid min fina xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tycker handkontrollerna till xbox är lika härliga som till ps2. Har xbox för det finns mer live spel som är roligt o spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tycker handkontrollerna till xbox är lika härliga som till ps2. Har xbox för det finns mer live spel som är roligt o spela Ok. Men asså vi kan väll få fred med hjälp av: THE ROLIGHET? Super Console Wars Super Console Wars 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ok. Jag har för mig att det värkade som om ni inte gillade xbox för kontrollen. Varför gillar ni inte xbox? Gillar inte x-box eftersom spelutvecklarna bara satsat på grafik och Live-funktioner och glömt att ge spelen lite själ och atmosfär. Btw, roliga filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Btw, roliga filmer Woho RadiuZ använde bara en " " Näjje men. Konstigt förr i Ps3 eller Xbox 360 topicen verkade ju alla kriga. Konstigt Redigerad 15 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Woho RadiuZ använde bara en " " Näjje men. Konstigt förr i Ps3 eller Xbox 360 topicen verkade ju alla kriga. Konstigt Tss, jag har alltid bara 3 smilies, dvs 2 i signaturen och en i inlägget. Det har med tvångstankar att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts