Jump to content

Console wars

VickeX
 Share

Recommended Posts

_38702889_console_wars300_459135_0.jpg

Ja här kan vi försöka få slut på konsol-kriget....

Ni som "inte gillar xbox"...

Är det värkligen så?

Är det inte bara kontrollerna ni stör er på?

Ja då vore ju detta en lösning:

TP8741TotalControl_459135_1.jpg

För mer information:

Klicka här!

Om ni hittar fler länkar eller har vettiga saker att skriva. Skriv!

Här ska vi försöka få slut på konsolkriget.

Let the final fight begin.......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla konsoller har sina pluss samt minus vilket gör att dom jämnar ut varandra, men det är ändå mjukvaran som är viktigast... suck on that bitch!!!

Så. Om man inte gillar xboxens kontroller men vill ha en xbox för att dom är bättre prestanda mässigt. Så kanske mitt första tips äger :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så. Om man inte gillar xboxens kontroller men vill ha en xbox för att dom är bättre prestanda mässigt. Så kanske mitt första tips äger 

Att köpa en konsoll för att den har hög prestationsförma eller undvika den för att man inte gillar handkontrollen är sjukt.

Som jag sa så är mjukvaran, det vill säga spelen, det ända som egentligen spelar roll. Köp den konsoll du tycker har det bästa utbudet av spel... that's it, over and out...

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att köpa en konsoll för att den har höp prestationsförmågor eller undvika den för att man inte gillar handkontrollen är sjukt.

Som jag sa så är mjukvaran, det vill säga spelen, det ända som egentligen spelar roll. Köp den konsoll du tycker har det bästa utbudet av spel... that's it, over and out...

Ok då var Corleone ute ur leken...

Nej men :wacko:

Fan skulle väntat med att starta med denna topic tills imorn istället :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om x-box bara för kontrollen?! Njee, sjukt, även om jag inte tycker om den store som är lika stor som den lilla PS2 Bild

Gillar inte x-box eftersom spelutvecklarna bara satsat på grafik och Live-funktioner och glömt att ge spelen lite själ och atmosfär.

Hörde ni föresten vad 360 ska kosta? 299 dollar, vilket är skitbilligt, men Live: Gold kostar runt 600 kr/år så man får lägga till det. Sen det där gratis Live, Live:silver som alla får börja med, ska man inte kunna spela online eller videochatta med förutom på speciella helger :wacko:

För att se hur mycket 299 dollar är, gå in på Valuta.se

Nee, klockan är 01.58 på natten och jag ska gå och lägga mig....

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om x-box bara för kontrollen?! Njee, sjukt, även om jag inte tycker om den store som är lika stor som den lilla PS2 Bild

Gillar inte x-box eftersom spelutvecklarna bara satsat på grafik och Live-funktioner och glömt att ge spelen lite själ och atmosfär.

Hörde ni föresten vad 360 ska kosta? 299 dollar, vilket är skitbilligt, men Live: Gold kostar runt 600 kr/år så man får lägga till det. Sen det där gratis Live, Live:silver som alla får börja med, ska man inte kunna spela online eller videochatta med förutom på speciella helger :lol:

För att se hur mycket 299 dollar är, gå in på Valuta.se

Nee, klockan är 01.58 på natten och jag ska gå och lägga mig....

Ok. Jag har för mig att det värkade som om ni inte gillade xbox för kontrollen. Varför gillar ni inte xbox?

Jag gillar ps2...

Eller är Avundsjuk på dom som har det för dom får spela alla GTA tidigare än mig.

Men jag är ju endå fast vid min fina xbox ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor