Joey Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 tjenare!!! vore det inte grymt om hultenius skulle lägga upp ett forum som heter köp och sälj?? Att man kan ta och lägga in en annons att man vill typ sälja nånting?? jag tror att det skulle vara bra, eller vad tycker ni och hultenius??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det låter rätt bra tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 de låter JÄTTE bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Kanske det, låter inte dumt... men vart ska jag lägga det? Jag tror inte det kommer blir så stort så det bli bara ett "subforum"... Jag funderar även på att lägga in ett forum för Getaway och ett för Maffia, de liknar ju GTA ganska mycket och vad jag vet så finns det inget svenskt forum för dessa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag funderar även på att lägga in ett forum för Getaway och ett för Maffia, de liknar ju GTA ganska mycket och vad jag vet så finns det inget svenskt forum för dessa spel... Det har jag tänkt att förslå i en månad nu men det blev lixom aldrig av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det där med forum för Mafia & The Getaway tycker jag låter väldigt bra! (Även fast jag aldrig spelat Mafia och bara testat The Getaway. ) Men det kommer ju säkerligen komma en del nya besökare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Du gör vi så då Men det blir nog inget "köp och sälj" forum, inte än iaf, använd offtopic så länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) jag tycker att hultenius skulle lägga upp ett köp och sälj forum när han kan lägga upp mafia och the getaway. vilka tycker att det e en bra ide? alla ska skriva sina åsikter här! Redigerad 4 januari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Kanske det, låter inte dumt... men vart ska jag lägga det? Jag tror inte det kommer blir så stort så det bli bara ett "subforum"... Jag funderar även på att lägga in ett forum för Getaway och ett för Maffia, de liknar ju GTA ganska mycket och vad jag vet så finns det inget svenskt forum för dessa spel... varför inte half life counter-strike forum ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vi måste hålla oss inom ramarna! Getaway & Mafia liknar GTA väldigt mycket och har inga svenska forum. Counter-strike har dock gott om svenska forum och "köp och sälj" forum är ganska onödigt då det finns massor av proffisionella hemsidor för sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) Jag tycker du Hultenius borde göra som Arvid gjort i sitt forum...Ha ett Forum för Multiplayer... Jag börjar bli trött på alla Multiplayer-trådar överallt. Vore kanske bättre om alla låg samlade på ett ställe??? Redigerad 4 januari, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag tycker du Hultenius borde göra som Arvid gjort i sitt forum...Ha ett Forum för Multiplayer... Jag börjar bli trött på alla Multiplayer-trådar överallt. Vore kanske bättre om alla låg samlade på ett ställe??? Va de inte jag som börja me MP forum? Jag gjorde de iaf i September nångång när ja skaffa mitt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts