phase Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jag har läst i några trådar här att man måste göra uppdraget "Saint Mark's Bistro" för att kunna råna Caligula? Och uppdraget "Up, Up and Away" har jag gjort. Men hur gör man det? Jag har fått keycard av Millie men jag får inget samtal? Redigerad 14 juni, 2005 av phase Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du ska få ett samtal, vänta ett tag så kommer du få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phase Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tar det lång tid innan man får samtalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tar det lång tid innan man får samtalet? Kan ta väldigt lång tid för vissa, för andra kommer samtalet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag kom ihåg att jag dödade Millie, efter det kom en polis och sköt mig. Så när jag vaknade igen på sjukhuset så ringde Woozie mig på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur kan man döda sin flickvän?? Man gör inte så bara! (fast ganska trögt o dejta henne i ett halvår...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur kan man döda sin flickvän?? För att det ska gå snabbare att genomföra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur kan man döda sin flickvän?? Man gör inte så bara! Är man en 'playa' så är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phase Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Alltså åh, han ringer ju aldrig. Jag har kvar en skola och flygplatsen, alltså jag har klarat av skolan men det finns något mer där, måste jag göra dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Alltså åh, han ringer ju aldrig. Jag har kvar en skola och flygplatsen, alltså jag har klarat av skolan men det finns något mer där, måste jag göra dessa? Yepp, skolorna måste godkännas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts