Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ladda ner nu, här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vad får man när man får 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sengångaren Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Någon som har main.scm filen eller vad det heter? har replacat min orginal och nu crashar ju spelet när man testar denna save game så jag har en viss aning om att min main fil är lite bankad...någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ägd, därför man inte ska tanka trixade scm's! Tackar än en gång Arman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Tackar.. inget fuskat och allt klart.. GÖTT! Orkar ju inte hämta alla grejer och måla över alla tags.. det räcker med att man har klarat uppdragen! Finns det något ställe där ma nkan lägga upp filer på nätet (hosting), main.scm är för stor för att postas här.. Redigerad 14 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Finns det något ställe där ma nkan lägga upp filer på nätet Hur stor är filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) . 3008 kb.. Redigerad 14 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Någon som har main.scm filen eller vad det heter? har replacat min orginal och nu crashar ju spelet när man testar denna save game så jag har en viss aning om att min main fil är lite bankad...någon? Du, om du var erfaren av moddning av GTA skulle du veta att gamla savegames funkar inte när man byter ut main.scm filen. Du måste då starta nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Lugna er den kommer.. håller på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 . 3008 kb.. Då borde väl Rapidshare funka bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Då borde väl Rapidshare funka bra? Japp.. den kommer.. har bara lite seg uppkoppling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 .jag hann före! http://rapidshare.de/files/2299497/main.scm.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) HÄR är den : http://rapidshare.de/files/2389933/main.rar.html EDIT: det var på håret det dära.. hehe.. jag har iaf rarat den för de som sitter på modem.. Redigerad 14 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Man sparar sin gamla main.scm fil.. Sätter den på en annan plats -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag tyckte CJ var lite spinkig så jag tränade upp honom på gymmet lite.. Någon som vill ha?GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Lite taskig sida , jag kan annars lägga upp på en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts