tommy killer Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Finns det nån här som spelar managerzone? Om ja, vilken serie och vad heter laget, själv heter mitt lag Blåviksjön SK. Här är bilder på mina spelare(den är tagen igår).My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Men är det nån som spelar managerzone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag spelar det. Mitt lag heter Ljungbyholm IF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ledsen att göra er besvikna, men jag har lagt av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag spelar det. Mitt lag heter Ljungbyholm IF. Jag har utmanat dig den 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Gammal tråd men jag har börjat spela det igen. Laget heter Sunes Knuttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts