VoC Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tjenna! Det finsn säkert fler än jag där ute som är smått uppdrags trötta och ligger i Las Venturas.... jag skulle glädjas av att ni kom me lite sköna förslag på vad man kan göra brevid uppdragen...allt är tillåtet! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Cruisa med BMX'n.. det roligaste man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Leta Tags och Ostron och Hästskor med mera. Ja gör saker som kan vara bra till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag fattar inte vad som är sååååååå JÄVLA viktigt med 100%? dont get it.. gah. Annars äre kul att åka och göra stunts med crossen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag fattar inte vad som är sååååååå JÄVLA viktigt med 100%? dont get it.. gah. Annars äre kul att åka och göra stunts med crossen! Vadå en kul grej om man tycker spelet är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts