Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tjena! Jag ska ju köpa saker till datan så när jag är inne på processor så undrar jag: Är det stor skillnad på en 3200+ processor mot en 3000+ processor?? För jag har tänkt att köpa en AMD athlon 64 3000+ Socket 939 för 1350 kronor,så finns det ju en AMD athlon 64 3200+ för 1600 kronor,och jag har dåligt med pengar så är det stor skillnad på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kolla på jämförelser HÄR Du ser en skillnad på ca. 6-10 fps. Inte alls mycket. Har du dåligt med pengar; välj 3000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kolla på jämförelser HÄR Du ser en skillnad på ca. 6-10 fps. Inte alls mycket. Har du dåligt med pengar; välj 3000+ Det är väl inte så mycket??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nope, det är nästan ingenting faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 "For the best price, visit Pricerunner.se" Där hittar du de bästa priserna, kanske hittar du det bättre billigare än den sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 "For the best price, visit Pricerunner.se" Där hittar du de bästa priserna, kanske hittar du det bättre billigare än den sämre? Pricerunner för datordelar? Urk... Buggy for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kolla på jämförelser HÄR Du ser en skillnad på ca. 6-10 fps. Inte alls mycket. Har du dåligt med pengar; välj 3000+ FPS:n går inte att räkna ut beroende på vilken CPU man har, de andra komponenterna i datorn, såsom grafikkort och minne är viktiga aspekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts