lenko Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har problem med detta uppdraget. Det är hos woizie i casionot. Man ska typ förstöra en dam. (trejde staden). Men vet inte hur jag ska göra ingen hjälp text heller. :S Svara snälla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jag har problem med detta uppdraget. Det är hos woizie i casionot. Man ska typ förstöra en dam. (trejde staden). Men vet inte hur jag ska göra ingen hjälp text heller. :S Svara snälla! Sök så hittar du... Ahaha ska du förstöra en stackar dam =) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e=dam+and+blast Redigerad 14 juni, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag vet att du är ny här, men sök nästa gång du undrar över något. Topicar som denna finns det hur många som helst av. Titta igenom sökningen T-Ryder gjorde åt dig. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts