bogart Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag behöver hjälp med att få flyingskill för jag måste ha det till ett uppdrag. jag har inte las venturas så jag kan inte åka till flyingschool....så e de nån som har ett bra tips hur jag ska få upp min flyingskill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det kommer inga flyguppdrag innan Flying School det ska du ha klart för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det kommer inga flyguppdrag innan Flying School det ska du ha klart för dig. Joo....i woozies uppdrag måste man ha flyingskill för att komma in med bilen på flygplatsen....men har du nåra tips om de uppdraget så skulle de vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 För det första så har GTAPimpfoolife (stavning) rätt. Och för det andra så ska du inte in till flygplanen,du ska runt dit bak,du ska alltså fara runt stängslet till parkeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Joo....i woozies uppdrag måste man ha flyingskill för att komma in med bilen på flygplatsen....men har du nåra tips om de uppdraget så skulle de vara bra När jag körde det uppdraget hade jag ALDRIG flugit förr men jag slapp genom porten hur lätt som helst... Den öppnas när man kommer dit vad jag vill minnas... EDIT: Haha... man behövde ju inte ens köra igenom porten man skulle ju köra bakom för att hämta bilen! (väl??) Redigerad 14 juni, 2005 av Og Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Enda uppdraget man ska in genom porten är det man gör för Jizzy,men då är portarna öppna,annars ska man aldrig in till flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Enda uppdraget man ska in genom porten är det man gör för Jizzy,men då är portarna öppna,annars ska man aldrig in till flygplatsen Japp... nu minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moridin Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Annars är det ju bara att ställa en bil vid muren och hoppa över så får man ett plan man kan flyga omkring med lite om man vill. Om man har SF öppnad kan man ju alltid åka dit och sno en helikopter as well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Annars är det ju bara att ställa en bil vid muren och hoppa över så får man ett plan man kan flyga omkring med lite om man vill. Om man har SF öppnad kan man ju alltid åka dit och sno en helikopter as well. Innan man har gått flygskolan så är alla planen låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 På tal om skills , hur får jag vattenskills? behöver för att göra ett uppdrag åt nån snubbe i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Joo....i woozies uppdrag måste man ha flyingskill för att komma in med bilen på flygplatsen....men har du nåra tips om de uppdraget så skulle de vara bra Man kan väl bara åka igenom.. grinden är uppen på det uppdraget... Iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag får damp på flygskolan, det GÅR inte att klara den där jävla cirkelgrejen (test 3) helt jävla omöjligt... Slår snart sönder gta:sa skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) På tal om skills , hur får jag vattenskills? behöver för att göra ett uppdrag åt nån snubbe i San Fierro? Dyk tills din syremätare nästan är tom också simmar du upp till ytan igen och låtar han fylla syremätaren. Gör sen om det igen så många gånger det nu behövs. Edit: "Snubben" heter Wu Zi Mu (kallas Woozie). Edit 2: Jowi: Var likadant för mig, gjorde det minst trettio gånger. Men man lär sig hur man ska flyga för att klara det efter ett tag. Redigerad 15 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag behöver hjälp med att få flyingskill för jag måste ha det till ett uppdrag. jag har inte las venturas så jag kan inte åka till flyingschool....så e de nån som har ett bra tips hur jag ska få upp min flyingskill? Nej, du behöver inte nån flying skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Vad är "A" knappen till för? Redigerad 15 juni, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts