RuneM Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Klarade nyss ett uppdrag, går till en av mina properties för att spara, men det finns inget att spara på där, "disketten" är borta, kollar andra properties också. Likadant där, vad fan är det frågan om!? Spelar Xbox-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RuneM Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Haha, Djävlar vad sjukt. Medans jag skrev denna tråd så stod spelet på utan att jag rörde kontrollen, när jag kollar sen så ser jag en diskett. Är vid garaget i San Fierro. Vafan är det frågan om!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Varit och nosat på flaskan idag?? hehe ne.. men de låter ju mysko.. kanske var det en engångsföreteelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RuneM Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nejdå. Ingen som råkat ut för detta? Otäckt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har oxå san andreas till xbox verisionen och den har aldrig försvunnit för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kanske du hade tagit Ceasars mini mission i att ta fast "couriern"? Så var det för mig i alla fall när jag inte hittade disketten... Som alla vet så försvinner disketterna när man har mission...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kanske du hade tagit Ceasars mini mission i att ta fast "couriern"? Så var det för mig i alla fall när jag inte hittade disketten... Som alla vet så försvinner disketterna när man har mission...? Mmm... Det som Östis sa har hänt för mig oxå....kolla att du inte gör något mission! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts