brum Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hej! När jag väljer att starta nytt spel hänger sig hela "skiten". jag ser den första texten men inget mer. Jag fick igår saves från en kompis och kunde via dem starta spelet. Men när jag går in i ett "uppdrags"hus blir skärmen svart och allt hänger sig.. nån som vet vad som är galet?? Var finns patch 1.1 att tanka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Om jag har rätt så har Rockstar inte gett ut en patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du har köpt SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Den eviga frågan.. antar at amn aldrig kommer förbi den.. Ja. spelet är köpt. Har installerat från samma skiva på kompis dator för att testa och där fungerar det. men inte just på min dator. Alltså bör det vara nåt på min dator som e knasigt? nån som har ett hum om vad det kan tänkas vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Den eviga frågan.. antar at amn aldrig kommer förbi den.. Ja. spelet är köpt. Har installerat från samma skiva på kompis dator för att testa och där fungerar det. men inte just på min dator. Alltså bör det vara nåt på min dator som e knasigt? nån som har ett hum om vad det kan tänkas vara? Har du senaste drivrutinerna till grafikkortet? Antar att din dator klarar av systemkraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Den bör klara kraven tycker jag.. P4 2.4 512mb Radeon 9700pro winxp Pro SP2 allt e uppdaterat, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Den bör klara kraven tycker jag.. P4 2.4 512mb Radeon 9700pro winxp Pro SP2 allt e uppdaterat, ja Jag kan tyckas tjatig men som sagt, Omegas drivrutiner till Radeonkort fixar de flesta grafikproblem. Det fixade sig för mig när jag hade problem med San Andreas. ATIs drivrutiner jämfört med ex. Nvidia är oerhört ostabila. Omega's är däremot stabila. Give it a try. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Skall testa Omega nu.. Har testat DNA och Ati. Inget av dem fungerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag kunde inte ens starta san andreas med ati:s drivrutiner 5.xx. Funkar prima med den föregående generationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Var kan jag tanka 4.9? finns ju bara 5.6 ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Var kan jag tanka 4.9? finns ju bara 5.6 ute... Humhum... http://ftp.sweclockers.com/index.php?actio...er=name&srt=yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Oupsie.... kan fortfarande inte spela dock.. måste vara nåt med min dator som är helt knasigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Min dator klarar SA hyfsat, laggar lite emmelanåt... Har en P3 800 mhz 256 ram... Jag blev chockad över att de funkade överhuvudtaget... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts