Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack för tipsen! Mycket bra kritik man får Tack för alla tips ni får se om ni märker förbättring i stunt o holics 2 som kommer ut om ett tag. Japp det luktar stunt serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ganska tuff! Menjag störde mig att man inte fick se klart hoppen helt! Du bytte till nästa hopp innan det första var helt färdigt! Musiken oken men det var som andra sagt: Noll variation! Det blir trist efter typ 18 sec. Musik: 5 Stunt: 6 - Inget speciellt. Redigering: 1 Kvalité 8 Totalt intryck: 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Okej angående tipset om att stunta med bla Båt så undrar jag vart och hur stuntar man med båt då? det finns vel inga små ramper/berg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Okej angående tipset om att stunta med bla Båt så undrar jag vart och hur stuntar man med båt då? det finns vel inga små ramper/berg eller? Tjao, kör upp på en strand och glid upp på vägen och hoppas att du glider ner i vattnet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kvalité 8 Kan du förklara som var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kan du förklara som var bra? Varför måste jag det!? Men visst... Jag har sett betydligt sämre bildkvaliteér... Mörka och flimmriga som man knappt ser nåt på! I denna ser jag vad som händer utan att behöva anstränga mig! I mitt tycke är den värd en 8:ta! Jag hoppas att det är okej för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Bra jobbat! Musik: Den va bra, Techno min favorit... * 8,7/10 * Stunts: Dom var bra men tycker du landade lite illa, och försök att inte köra med nån "Inte-ramla-av-grej" det gör bara att de ser fake ut.. * 3,3/10 * Redigering: Varför körde du inte i vanlig hastighet?, skulle vart bättre. * 5,0/10 * Kvalite: Den var bra men har sett bättre... * 6,0/10 * SLUTBETYG: Du kan bättre än såhär.. * 6,7/10 * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Musik: 3; Bra musik men passar inte riktigt in.. Stunts: 6; Bra stunts Redigering: 1; Blä vad jobbigt när du tonar ut hela tiden.. Kvalité 3; Hmm, är det slow motion eller laggar det hela tiden? Slutbetyg: 3 Kändes som att man saknade något, bättre musik kanske, techno/trance passar inte bra till en stuntfilm. Redigerad 15 juni, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Asså ni som tjatar på att jag kör i slowmotion det kan jag ta och berätta att jag ej gör utan det e såhär att eftersom att spelet kör i 9-10 fps när jag spelar in med fraps så ser det ut som slowmotion. och det va ngn som nämnde en inte ramla av grej...finns sånna?? du trodde väl inte jag använde det eller? och angående musikvalet jag tänkte att jag ville ha en låt som bara flöt på eftersom att filmen ju ändå inte har nåra plötsliga händelser så tycker jag det passade med lite backgrundsmusik bara Redigerad 15 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts