Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Betygsätt gärna så här: Musik:1-10 Stunt:1-10 Redigering:1-10 Kvalité:1-10 Slutbetyg:1-10 Skulle va snällt om ni gjorde det. Filmen (*Filmen finns även i den officiella tråden*) Redigerad 14 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Musik: 7 - musik med lite fart i, lite monotont kanske.. Stunt: 1 - inga avancerade saker, dåliga landningar.. Redigering: 5 - inte mycket dötid = bra.. Kvalité: 3 = ok upplösning men alldeles för låg FPS.. Slutbetyg: 3,5 Redigerad 14 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vet att landningarna e dåliga, ett dilemma jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MatteLop Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Musik:8 (den va bra och passade in på en stuntfilm) Stunt:6(inga jätte bra men ändå stor variation och ingen tråkig upprepning, som nämnt ovan dåliga landningar) Redigering:4(inget jätte avanserat men jag gillar att det inte va en massa "ansatser" utan bara självastuntsen, det gillar jag) Kvalité:5(wmm ?) Slutbetyg:5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ingen mer som sett på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tålamod,ja håller på att ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ingen mer som sett på den eller? Försöker men det går inte. You have requested the file Stunt_o_holics_.wmv (22502622 Bytes). This file has been downloaded 11 times already. IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account! You have requested 22502 KB in one hour. If you request a file and get a download-link, your download-counter is increased immediately. This is neccessary in order to give you completely anonymous download-links without strong restrictions. We protect your privacy. In order to finance this webspace, downloads are limited for free-users. This file exceeds your download-limit. Please wait one hour. Or maybe you want to get a PREMIUM-Account, too? NO subscription! Instant access! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Musik:7(bra i början,men blir enformigt...) Stunt:5(bra,men ENFORMIGT) Redigering:6(sådäär...) Kvalite:7(Annars bra,men trögt...) Slutbetyg:8 Helt OK,jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Laddar ner den nu.... Edit: Orkar inte skriva nån lång recension... Slutbetyg: 6 Kommentar: GANSKA bra stunts men landningarna var inte alldeles perfekta... Redigerad 14 juni, 2005 av Og Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Var en helt OK film. Musiken gillade jag. 8/10 Stuntsen var helt OK, alla landningar var inte helt bra men annars helt OK. 6/10 Redigeringen tyckte jag var bra, blev inte långtråkigt eller så utan flöt på bra. 6/10 Kvaliteten har jag inte så mycket att säga om. Är så van vid kvaliteten på PS2-filmerna, så jag vet inte om kvaliteten i denna film är bra eller dålig. Slutbetyget blir 7/10 För övrigt, vad heter låten du använde i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Står lite snabbt i slutet men den heter DJ Dean - Fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Står lite snabbt i slutet men den heter DJ Dean - Fly Nu lade jag märke till det Tack i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Musik:1-10 Stunt:1-10 Redigering:1-10 Kvalité:1-10 Slutbetyg:1-10 Musik: 1 - 10. Musiken var helt enkelt värdelös, mitt huvud dunkar och man bara väntar på att det ska explodera. Stackars trumhinnor. Stunt: 3 - 10. Ungefär som Tackleberrys Pure Insanity, väldigt många volter och ibland åker du bara in i ett staket. Ska det vara coolt (nått jag missat isf). Aja bättre stunt kan du, det visade du lite utav. Redigering: 8 - 10. Såg inga direkt missar i redigeringen. Eller jo en. Där vid Michelle's där du hopa med NRG:en till et tak, sen från det taket ut på gatan. Det vart lite lågnt. Kvalité: 5 - 10. Det hackade lite på min dator, annars bra där med. Slutbetyg: 4- 10. Gör mera mera mera, Det kommer bli bättre och bättre och bättre. Redigerad 14 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Musik:1-10 Stunt:1-10 Redigering:1-10 Kvalité:1-10 Slutbetyg:1-10 Musik: 6 - Bra, men passade inte perfekt. Stunt: 3 - Inget speciellt. Redigering: 2 - Inga effekter, ingen ljudredigering. Kvalité: 3 - Varför var det inte i normal speed? Slutbetyg: 3 - Hade du lagt ner mer tid hade det blivit bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ska det vara coolt (nått jag missat isf). Aja bättre stunt kan du, det visade du lite utav. Vad e coolt då? vill bara veta så nästa film (det kommer flera) blir bättre. Vilka va det som va bra ("det visade du lite av") vilket syftade du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Betyg: 10, Nej skoja bara. Du får betyg 6. Nästan likadana stunter hela tiden så det vart lite långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vad e coolt då? vill bara veta så nästa film (det kommer flera) blir bättre. Vilka va det som va bra ("det visade du lite av") vilket syftade du på? Jag vet inte, jag gillar inte när man bara hoppar in i väggar så där. Men det är coolt att du snurrar runt med motorcykeln i luften och så. Eller som du gjorde i Las Venturras där du hoppade upp på den stora sl´kylten över motorvägen, det var lite häftigt. Lite mer sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Okej tack för tipsen GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Musik: Musiken var helt okej, men passade inte riktigt in till filmen. 6/10 Stunt: Blev lite enformigt att du bara stuntade med motorcyklar, för mycket snurrar och sånt. 3/10 Redigering: Var helt okej, men borde jobbas på lite grann. 5/10 Kvalité: Den här kvalitén var helt värdelös. 1/10 SLUTBETYG: Ger filmen 6/10. Fanns vissa brister men den gick att se på i alla fall. Försök att variera nästa film med lite andra fordon (tex flygplan, bilar, båtar etc etc..). Byt vinklar lite då och då, tex att det blir en första persons vinkel innan ett stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts