Moridin Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Först tänkte jag be om ursäkt för att jag lägger upp ytterligare en topic om flickvännerna. Jag har letat (vad jag tycker är bland alla trådar och topics) men inte hittat svaret på min fråga. Så till frågan: Om man dejtar och får 100% i progress med ngn. Måste man då senare fortsätta dejta den personen för att få 100% av spelet? Det är ju så att om man inte dejtar tex Denise efter det att man fått "ut 100%" av henne, så tickar ju progressen sakta men säkert nedåt. Så om man nu vill ha 100% av spelet måste man ha 100% i progress med alla girls också? eller räcker det med att man kommit upp till 100% en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Helt enkelt: Måste man ha 100% med flick vännerna för att nå 100% på spelet!? Svar: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har man 100% med en flickvän och sedan struntar i henne minskas progressen tills hon dumpar dig. Man behöver inte ha 100% med flickvännerna för att kunna nå 100% i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Azore: den här tog du inte! Moa vaire fyrst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts