Compwear Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Skriv om mirakel som hänt er. Jag hoppade utan fallskärm från den högsta byggnaden i San Fierro och jag överlevde med 75% av livet i behåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 En parkerad bil sprängdes plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag satte en polisbils bensintank så att den exploderade när jag stog drygt 25 meter därifrån och skjöt två skott med pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Körde in med full fart med en Shamal i Big Pointy Building. Jag trodde det skulle stå Wasted med ena vingen började ryka lite bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moridin Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hoppade med NRG500 ned från berget (Wheatstone) stod fortfarnade på två hjul när jag kom ned 2volter och ett antal skruvar senare =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Siktade in snabbt på en bil som höll på att försvinna ur min åsyn, ungefär 100 meter bort, sköt med AK:n och så small det, träffade lixom bilen bakifrån, inte i bensinluckan. Redigerad 14 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag föll genom roterbladen & överlevde! (det måste ni prova! Hoppa genom bladen på en helikopter) Men jag vet inte riktigt om jag vill ställa mig upp och skrika HALLELHUJA, VILKET MIRAKEL!!! Lite fel ordval va!? Snarare att det var lite coolt att det hände precis som ovanstående!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ett flygplan började åka ner på marken helt plötsligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Denise blev överkörd! HE HE HE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 I en tunnel sögs bilen framför mig upp genom taget, som om ett jävla UFO var där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ramlade av banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 När jag skulle ta över ett gängområde som tillhörde "ballas" kom det ett flygplan flygandes rakt ner mot dem och sprängde dem upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts