jaeger Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag måste bara säga att Axl är den grymmaste.. Lyssna på Perfect Crime och lyssna vilka noter han kan slå. Samma med Sweet Child o' mine, Patience, Coma, Estranged och November Rain. De är väl de låtarna han slår de mest underbara noterna enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Axl Rose,Rob Halford,Bruce Dickinson,Ronnie James Dio får vi inte glömma heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Axl Rose,Rob Halford,Bruce Dickinson,Ronnie James Dio får vi inte glömma heller.. Ja just det, hade glömt Halford från Judas Priest. Hans röst är otrolig, måste se dom live nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja just det, hade glömt Halford från Judas Priest. Hans röst är otrolig, måste se dom live nångång! Har jag gjort 2X.......HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts