Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag är människa jag också :P. Okej, xP. Trevligt å träffas, ska vi ta en kaffe efter.. öh.. efter.. jobbet går inte xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker inte Arman skulle passa, visst han har varit medlem sedan start men han kan vara ganska stöddig ibland och lite för mycket pain in the ass, det är min åsikt.. Säg inte att jag tycker något annat för då lackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker inte Arman skulle passa, visst han har varit medlem sedan start men han kan vara ganska stöddig ibland och lite för mycket pain in the ass, det är min åsikt.. Säg inte att jag tycker något annat för då lackar jag. Jag tycker han skött sig bra en väldigt lång tid, men på vissa dagar kan han vara lite knarrig. Lite småsur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker han skött sig bra en väldigt lång tid, men på vissa dagar kan han vara lite knarrig. Lite småsur. Och lite ego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Och lite ego Alla kan ha sina dåliga dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker Kaboom och GTAPimpfoolife (Om han var 2 år äldre) borde bli moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nästa gång tycker jag det kan bli någon/några av Tackleberry, Arman och Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nästa gång tycker jag det kan bli någon/några av Tackleberry, Arman och Cortez. Arman framför allt! han har varit medlem sen gtasajten började typ.. han är ju bra oxo, Arman tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja men bara för att man har varit medlem länge så ska man ju inte bli moderator.. Men visst,Arman är en kandidat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja men bara för att man har varit medlem länge så ska man ju inte bli moderator.. Men visst,Arman är en kandidat. Nej så behöver det inte alltid vara, fast det är bra om man har varigt meddlem ett tag. Speciellt sen början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej så behöver det inte alltid vara, fast det är bra om man har varigt meddlem ett tag. Speciellt sen början. Jag har bara varit medlem i lite mer än ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har bara varit medlem i lite mer än ett halvår Oj jag glömde bort dig. Nej men för mig känns det som att du har varit medlem ända sen början. Du har ju liksom skrivit med post i SA forumet, så jag räknar med att du var medlem från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Oj jag glömde bort dig. Nej men för mig känns det som att du har varit medlem ända sen början. Du har ju liksom skrivit med post i SA forumet, så jag räknar med att du var medlem från början. Hehe, vi kan leka att jag varit medlem sedan starten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Nej men du är ju också mod i SA-forumet, och du blev ju typ medlem precis när det släpptes,så där har du ju varit med "från början". Edit: Men när det gäller en "global" moderator håller jag med om att det är en fördel om man har varit med ett tag. Redigerad 10 juli, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Precis, det jag menar är vad Tweak skrev. Men jag har inget emot lekar, bara Hultenius. så det är nog inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freden Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Precis, det jag menar är vad Tweak skrev. Men jag har inget emot lekar, bara Hultenius. så det är nog inte så bra. Trevligt att n¨ågon håller med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag tycker han skött sig bra en väldigt lång tid, men på vissa dagar kan han vara lite knarrig. Lite småsur. Naaah! Really? Jag är inte sur, även om jag ser sur ut på bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Naaah! Really? Jag är inte sur, även om jag ser sur ut på bilderna... Jadu. Link ser lite småtorr ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jadu. Link ser lite småtorr ut Nej, jag menar inte avataren utan bilderna på "Bild på dig själv"-topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts