Nord Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Grattis till A.A. and Azore I guess? Bara en liten sak... Jag har aldrig sett A.A. förut på forumet så det ger inga fördommar eller någonting men av att läsa på de topicar du redan har varit på så är du kanske lite... hmm... vad ska man säga... övertydlig? Bra med en artig ton och att du verkligen vill göra saker bättre men chilla ner lite... Alla (antar jag) på det här forumet kan läsa och de borde se att du är mod så chilla ner tjatet med att du heter A.A. och att du är mod så kommer saker säkert bli jättebra... Bra val att välja Azore btw... Du kan vara lugnt. Lovar ska inte fortsätta med det. Mest för att visa nya användare som kommer in och läser kanske sitt första inlägg och då ser det. Men som sagt, du kan vara lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Avundsjuk...Jag skulle gärna ha blivit fastän jag hara är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En sak jag tycker är konstigt är att WildHawk är ju en jätte tidigt medlem mellan 5-15. Han kom tillbaka efter flera år i australien och blev moderator direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En sak jag tycker är konstigt är att WildHawk är ju en jätte tidigt medlem mellan 5-15. Han kom tillbaka efter flera år i australien och blev moderator direkt Vem är WildHawk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En sak jag tycker är konstigt är att WildHawk är ju en jätte tidigt medlem mellan 5-15. Han kom tillbaka efter flera år i australien och blev moderator direkt Menar du Hawkeye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En sak jag tycker är konstigt är att WildHawk är ju en jätte tidigt medlem mellan 5-15. Han kom tillbaka efter flera år i australien och blev moderator direkt Wild Hawk har inte varit moderator... som jag vet om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Wild Hawk har inte varit moderator... som jag vet om. Ojsan! Menade Hawkeye Redigerad 28 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ojsan! Menade Hawkeye Har Hawkeye varit i Australien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tycker att både Kaboom och Arman skulle va bättre än A.A (inte sett han förut) Edit: Stavfel Edit2:Bara ett tips till hultan nu för att slippa klagomål på nya moderatorer, Varje gång nya ska väljas kan du väl säga vilka du anser värdiga (av dem som vill) sen säger du vilka det e så alla vet sen får dem va 1 en vecka eller ngt så får medlemmarna (det e ju ändå vi som ska trivas här vilket dem väl sska setill) säga om dem anser att moderatorerna sköter sig och får fortsätta. Bara ett förslag. (men det e väl som vanligt inget svar från hultan när man frågar sånt här) Redigerad 29 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tycker att både Kaboom och Arman skulle va bättre än A.A (inte sett han förut) Edit: Stavfel Edit2:Bara ett tips till hultan nu för att slippa klagomål på nya moderatorer, Varje gång nya ska väljas kan du väl säga vilka du anser värdiga (av dem som vill) sen säger du vilka det e så alla vet sen får dem va 1 en vecka eller ngt så får medlemmarna (det e ju ändå vi som ska trivas här vilket dem väl sska setill) säga om dem anser att moderatorerna sköter sig och får fortsätta. Bara ett förslag. (men det e väl som vanligt inget svar från hultan när man frågar sånt här) Får alltid svar från Hultan...Vad det än gäller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tycker att A.A har skött sig bra än sålänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tycker att A.A har skött sig bra än sålänge! I h*lvete heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tycker att A.A har skött sig bra än sålänge! Håller med. Hultan kan jämföras med en bra gambler... Han spelar på höga odds och vinner ändå. Grattis till vinsten i form av en bra moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Håller med. Hultan kan jämföras med en bra gambler... Han spelar på höga odds och vinner ändå. Grattis till vinsten i form av en bra moderator! Då borde Hultan börja spela Texas Hold'Em...Om han inte redan gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 I h*lvete heller. Kan förstå att du tycker så. Jag menar, om man är så "cool" som du och skickar en massa pm utan anledning och skriver "coola" svordomar i inlägg, ja då förstår jag att du hatar mig. Eftersom då blir DU varnad av MIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 I h*lvete heller. ...? Han har inte gjort nåt dåligt alls under sin tid som moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 I h*lvete heller. Tycker han sköter sig skitfint som moderator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) A.A? Whos that? Aaaahaa.. okej. xP Redigerad 2 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Tycker också de har skött sig bra, men vid nästa val av moderatorer, om de ska bli fler, så kan ju Tackleberry få en i SA och Arman en "global" moderatorplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag tackar för den fina kritik som vissa vill dela med sig av. Vill ni veta mer om mig, så gå till modding forumet och kolla den klistrade tråden- Regler för allas trivsel. Andra inlägget där har jag lagt ut lite information om mig. Tyckte att det kunde vara trevligt att ni får lära känna mig lite bättre. Så att jag inte bara är den där "stela" Moderatorn som låser trådar och ger ut varningar. Jag är människa jag också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts