Funnylin Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Värst vad många det är som har förutfattade meningar om A.A. Ge honom en chans innan ni börjar klaga! annars är ju även denna vågen av moderatorer misslyckad. Jaja, vi vet att du är sur för att du inte blev mod, låt det inte gå ut över oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Värst vad många det är som har förutfattade meningar om A.A. Du riktade dig inte mot mig, men jag tycker inte att det är något fel på A.A. Felet är att det finns bättre alternativ, t.ex. Kaboom. Azore var ett bra val, dock hade jag själv velat bli vald. Aja, det kommer fler chanser, hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 A.A = Anonyma alkoholister ? Hahahahahahaha Värst vad många det är som har förutfattade meningar om A.A. wink.gif Ge honom en chans innan ni börjar klaga! dry.gif Inte sett någon som har förutfattade meningar om A.A, då ska det väl vara Frenzys skämt dåra. Azore var ett bra val, dock hade jag själv velat bli vald. Aja, det kommer fler chanser, hoppas jag... Bra att du är ärlig, du är en som är vär moderatorplats. Jag tycker att hag också är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det fanns många bra val till SA-forumet. Men vi behöver nog bara en där (många av våra globala moderatorer är där just nu + tidigare SA-moderatorer). Azore var ett självklart val till den posten. Moddingforumet fanns det inte lika många ansökningar till men jag är övertygad om att A.A gör ett bra jobb där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jaja, vi vet att du är sur för att du inte blev mod, låt det inte gå ut över oss. Jag är inte sur... Att vara moderator är ju inte hela världen, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nej eller hur. Arman är pollman, hur många på detta forum är det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 För att vara moderator räcker det inte att bara vara bra på det ena, man måste ha kvantité också. Hoppas att du blir mer aktiv nu, vilket jag tror. Om det dock inte blir så har Hultenius gjort ett dåligt val. För svar på din fråga ang. min aktivitet på forumet så loggar jag in dagligen på forumet. Det kommer bli desto mer nu med tanke på mitt jobb som moderator. Ja givetvis ska inläggen och jobbet innehålla kvanité, men min personliga åsikt är att kvalitéten på ett inlägg är viktigare. Blir mer seriöst då. A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tycker som så många andra att Azore är värdig att få tittulera sig som moderator, men den där A.A vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Inte sett någon som har förutfattade meningar om A.A, då ska det väl vara Frenzys skämt dåra. Jaha ! Men vafan A.A är ju anonyma alkoholister.. vet folk som gått på A.A möten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) *FÖRKLARAD* Redigerad 15 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Grattis A.A och Azore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tycker absolut att Hultenius borde ge en vettig förklaring till varför Arman inte valdes till mod. Om han nu har sökt alla gånger och är skötsam och är en av de första medlemmarna så borde han ha en stor chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vi behövde bara en SA-mod (om någon alls?). Jag valde Azore eftersom han är både kunnig, mycket aktiv, är seriös och har mycket respekt i SA-forumet. Han har skrivit 2000 inlägg i SA-forumet, något som inte går att blunda för. Ett självklart val av moderator enligt mig! Sedan hade vi en rad andra bra ansökningar från flera seriösa, aktiva och kunniga personer. Men en SA-moderator räckte i detta fall. Jag har inget emot Arman, och jag är övertygad att han kommer att få en tjänst på GTAsajten i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jaha ! Men vafan A.A är ju anonyma alkoholister.. vet folk som gått på A.A möten. Eller så är A.A mina initialer. Tänkt på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 A.A Quote: Ja så kom igen grabbar, vad säger ni, ontopic kanske? Han är ju kul ju! Annars typ nån annan mod, "Ontopic för f*n " Give him a cheese! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Han är ju kul ju! Annars typ nån annan mod, "Ontopic för f*n " Give him a cheese! W0rd, tror A.A kommer passa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror också det kommer gå bra för han. så länge han inte håller på med sitt //Moderator A.A efter varje inlägg dåra så kommer det gå bra för han, det vet jag. //Member GTApimpfoolife. Ja jag ska inte heller göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tror också det kommer gå bra för han. så länge han inte håller på med sitt //Moderator A.A efter varje inlägg dåra så kommer det gå bra för han, det vet jag. //Member GTApimpfoolife. Ja jag ska inte heller göra så. Du kan vara lugnt. Lovar ska inte fortsätta med det. Mest för att visa nya användare som kommer in och läser kanske sitt första inlägg och då ser det. Men som sagt, du kan vara lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du kan vara lugnt. Lovar ska inte fortsätta med det. Mest för att visa nya användare som kommer in och läser kanske sitt första inlägg och då ser det. Men som sagt, du kan vara lugn. Smart tänkt där, skulle faktist jag aldrig komma på om jag var moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Grattis till A.A. and Azore I guess? Bara en liten sak... Jag har aldrig sett A.A. förut på forumet så det ger inga fördommar eller någonting men av att läsa på de topicar du redan har varit på så är du kanske lite... hmm... vad ska man säga... övertydlig? Bra med en artig ton och att du verkligen vill göra saker bättre men chilla ner lite... Alla (antar jag) på det här forumet kan läsa och de borde se att du är mod så chilla ner tjatet med att du heter A.A. och att du är mod så kommer saker säkert bli jättebra... Bra val att välja Azore btw... Redigerad 16 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts