Hultenius Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 GTAsajtens Forum har fått två nya moderatorer! Azore kommer att arbeta i SA-forumet och A.A i modding-forumet. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Grattis, eller vad man säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Hultenius: Jag måste bara fråga en sak. Vad har du emot Arman? Han är ju den som är mest respekterad här. Grattis till dessa två iaf. Vad de nu heter och vilka de nu är. Redigerad 14 juni, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hultenius: Jag måste bara fråga en sak. Vad har du emot Arman? Han är ju den som är mest respekterad här. Han kanske inte ville bli moderator? hade han anmält sig skulle han säkert blivit sa/modning-mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Kul att Azore vart moderator. Men jag har aldrig lagt märke till någon som heter A.A? Vem är det?. Kollade precis upp vem A.A är, han har skrivit 0.3 posts per day, men okej, fine för mig. Redigerad 14 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Tycker faktiskt inte att en pojk som säger att alla våra mods suger borde vara en moderator. (A.A) Ville själv bli moderator och jag känner mig lite besviken. Redigerad 14 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vem i helvete är A.A? Azore var ett väldigt bra val, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) A.A? Nåja, grattis! gurfi: Har anmält mig... alla gånger... Redigerad 14 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 gurfi: Har anmält mig... Konstigt att inte du vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tycker faktiskt inte att en pojk som säger att alla våra mods suger borde vara en moderator. (A.A) Ville själv bli moderator och jag känner mig lite besviken. Hejsan du. Ang ditt inlägg så kan jag bara säga att det inlägget du skriverom lade jag in för ett bra tag sen. Mina synpunkter och mitt sätt har förändrats sen dess. Men har du tänkt på en sak, man behöver kanske inte vara kunnig "moddare" för att vara moderator. Kan finnas andra anledningar. MVH A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Hejsan du. Ang ditt inlägg så kan jag bara säga att det inlägget du skriverom lade jag in för ett bra tag sen. Mina synpunkter och mitt sätt har förändrats sen dess. Men har du tänkt på en sak, man behöver kanske inte vara kunnig "moddare" för att vara moderator. Kan finnas andra anledningar. MVH A.A Jag har inte påstått att man måste vara erfaren, osv. Jag menade bara att jag blev besviken. Låter bra att du har ändrat dig. Jag tror och hoppas att du kommer att vara en bra moderator. Lycka till iallafall. Redigerad 14 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har inte påstått att man måste vara erfaren, osv. Jag menade bara att jag blev besviken. Låter bra att du har ändrat dig. Jag tror och hoppas att du kommer att vara en bra moderator. Lycka till iallafall. Nej det har du inte, men kände att jag ville förklara så att du förstår. Jag kan förstå att du blev besviken, som säkert alla andra också blev. Jag tackar för att du ger mig ett förtroende. Tack. / A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kollade precis upp vem A.A är, han har skrivit 0.3 posts per day, men okej, fine för mig. Allt handlar kanske inte om kvantité utan om kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Allt handlar kanske inte om kvantité utan om kvalité Dubbelpost? Jo, hoppas du har kvalité... annars är ju även denna vågen av moderatorer misslyckad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ge A.A en chans! han kanske inte har visat sig så jätte mycket på forumet och så. men vad spelar det för roll? det är nu vi får se om han är skitbra eller stinker, men döm inte han i förväg. sånt är bara töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jo, hoppas du har kvalité... annars är ju även denna vågen av moderatorer misslyckad... Vad menar du med även? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Allt handlar kanske inte om kvantité utan om kvalité Ja kanske det. Men det jag menar är att du inte är så aktiv. Men du kanske blir mer aktiv i fortsättning. Annars blir du som Hawkeye. En onödig moderator. Redigerad 14 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Off topic: Undrar varför A.A ändrade sin avtar till moderator tema, och signatur text till: MODERATOR Jag får och ger respekt. Well, grattis A.A och Azore, trevligt med ny arbets kraft... eller vad det heter. Edit: Håller med gurfi som fan. Redigerad 14 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Allt handlar kanske inte om kvantité utan om kvalité För att vara moderator räcker det inte att bara vara bra på det ena, man måste ha kvantité också. Hoppas att du blir mer aktiv nu, vilket jag tror. Om det dock inte blir så har Hultenius gjort ett dåligt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 A.A = Anonyma alkoholister ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts