Alle090 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har hört att det finne ett jumbo plan i sanadreas som kan lasta lastbilar!. jag har sett bilder men har aldrig sett det i spelet + finns det något fusk för att få fram det. :'( längtar till ordfusken kommer. nu finns det ju bara bokstäver. tillexempel- liv, hälsa o 25 000 k- hesoyam snälla svara!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tror ej att det finns ett så stort plan i San andreas men isåfall skulle det va om man hade en action replay eller vad det heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jo det finns på 3ans värld i en stor hangar längst ner till höger på flygplattsen jag har en bild men den e för stor för att kunna lägga in här och silentwhisper orkar jag inte annvända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tror ej att det finns ett så stort plan i San andreas men isåfall skulle det va om man hade en action replay eller vad det heter!!! Fel, det finns ett så stort plan i Grand Theft Auto San Andreas som heter "Andromada", du kan få tillgång till den med "Action Replay Max" men jag hörde rykten om att det kommer ett mod till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men det är ju skit stort det på 3ans värld eller menar du det som man kör in i med en motorcykel på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men det är ju skit stort det på 3ans värld eller menar du det som man kör in i med en motorcykel på ett uppdrag 3ans värld...Las Venturras heter det! Men alltså det planet som finns på flygplatsen,inte kan man väl sätta bilar dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Finns action replay till PC eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Finns action replay till PC eller PC har ju modifikationer så säkert inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ett av spelets stora flygplan finns i en hangar på Las Venturas flygplats och det andra stora planet körs bara av spelets AI det är det planet som heter "Andromada" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ett av spelets stora flygplan finns i en hangar på Las Venturas flygplats och det andra stora planet körs bara av spelets AI det är det planet som heter "Andromada" Nej, man kan köra den också, vet inte om det har kommit nån "modifikation" till PC men till PS2 finns det Action Replay Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sorry,men vad är Action Replay Max?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sorry,men vad är Action Replay Max?? Action Replay Max http://www.webhallen.com/prod.php?id=31207 http://www.webhallen.com/prod.php?id=40700 http://www.webhallen.com/prod.php?id=30008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det finns ett as stort flygplan, ja men man kan väll inte lasta in grejer eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paralyser Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Det stora, förlåt, enorma planet finns på Las Venturas flygplats och heter AT-400. Du kan hitta det genom att från grindarna in till flygplatsen åka ner i det vänstra hörnet. Där finns en stor hangar med en bamseport. Gå fram till porten så åker porten ner i marken och du ser skönheten. Bara att hoppa in och glida runt Man kan dock ej lasta in saker i det. Det är ett passagerarplan. Redigerad 15 juni, 2005 av Paralyser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Ingen som vet hur man kan placera ut/spawna fram "Andromada" på ett bestämt ställe, typ som på flygplatsen. Fungerar ju att få fram den med garage edit, men då sitter den ju fast i grafiken http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/andromada.jpg Redigerad 15 juni, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Hur snalen fick du planet dit över garaget??? Men efter som PC versionen är mycket enklare att modds kommer det väl inte dröja så lång . eller är jag ute och cycklar? Redigerad 15 juni, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Nej, man kan köra den också, vet inte om det har kommit nån "modifikation" till PC men till PS2 finns det Action Replay Max När jag säger att det inte går att flyga i spelet menar jag självklart att det inte går att göra utan andra hjälpmedel. Då menar jag bland annat AR Max som du nämner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts