Jump to content

BIG PLANE

Share

Recommended Posts

Jag har hört att det finne ett jumbo plan i sanadreas som kan lasta lastbilar!. jag har sett bilder men har aldrig sett det i spelet + finns det något fusk för att få fram det. :'(

längtar till ordfusken kommer.

nu finns det ju bara bokstäver.

tillexempel- liv, hälsa o 25 000 k- hesoyam

snälla svara!!!!!!!!!!!! :):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ej att det finns ett så stort plan i San andreas men isåfall skulle det va om man hade en action replay eller vad det heter!!!

Fel, det finns ett så stort plan i Grand Theft Auto San Andreas som heter "Andromada", du kan få tillgång till den med "Action Replay Max" men jag hörde rykten om att det kommer ett mod till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av spelets stora flygplan finns i en hangar på Las Venturas flygplats och det andra stora planet körs bara av spelets AI det är det planet som heter "Andromada"

Nej, man kan köra den också, vet inte om det har kommit nån "modifikation" till PC men till PS2 finns det Action Replay Max

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stora, förlåt, enorma planet finns på Las Venturas flygplats och heter AT-400.

Du kan hitta det genom att från grindarna in till flygplatsen åka ner i det vänstra hörnet. Där finns en stor hangar med en bamseport. Gå fram till porten så åker porten ner i marken och du ser skönheten. Bara att hoppa in och glida runt :wacko:

Man kan dock ej lasta in saker i det. Det är ett passagerarplan.

Redigerad av Paralyser
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, man kan köra den också, vet inte om det har kommit nån "modifikation" till PC men till PS2 finns det Action Replay Max

När jag säger att det inte går att flyga i spelet menar jag självklart att det inte går att göra utan andra hjälpmedel. Då menar jag bland annat AR Max som du nämner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor