Kylee Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag behöver verkligen hjälp.... Grafiken strular som bara den, här finns en bild på ett liknande problem: fast mitt problem är att alla "NPC":s ser ut som huset på bilden. Snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kanske drivrutinerna till grafikkortet e gammalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Är inte där Vice City? Redigerad 14 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ladda ner patch 1.1, det fixar nog problemet, och posta i rätt forum nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men han menar väll att hans problem är att det ser ut så där som på bilden för han i sanandreas Jag kan ju hafel men jag ´förstod det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kylee Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag sa att det var en liknande bild!!!!!!!! problemet är grafiken, men inte i VC!! jag har letat och letat men inte hittat en bild på problemet(förutom den där bilden som jag lade upp(se första inlägget)) men snälla nån hjälp mig! det går inte spela med sådan grafik!! jag lovar jag har försökt men det går inte!!!!! snälla hjälp mig!!!!!! Redigerad 27 juni, 2005 av Kylee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Detta är även en känd bugg i GTA: SA.. har sett många med liknande problem. Du får testa nya drivrutiner till ditt grafikkort. DU har inte sagt vilket du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kylee Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har ett Geforce 4 (tror jag) och kör med Nvidia Drivare. är det någon som vet var jag kan få tag på senaste drivarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dom laddar du er på www.nvidia.com Det där grafikproblemet finns det en patch till. Det är framför allt FX korten som har mest problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kylee Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag råkar ha ett FX kort... jag har kollat upp vad jag har för kort nu: GeForce FX 5500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts