The Lithium Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tjenis allihopa! Jag fattar verkligen inte hur man gör för att få igång sin egen radiostation! Jag har kopierat de låtar jag vill ha och lagt in dem i GTA San Andreas User Files > User Tracks. Ändå spelas dom inte upp när jag spelar spelet. Jag hör bara massa jävlig reklam på USER TRACKLIST-kanalen. Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Scanna låtarna... Tryck F5 för att byta/starta låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du kan prova att gå in i Audioinställningarna, där ska det finnas en underkategori som heter "User track option", gå in där och välj sedan "Scan userfiles" eller vad den knappen nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan, var det så simpelt. Det vore jag ju ha listat ut själv! Aja, tack för hjälpen båda två! Det funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts