Bjorneman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur gör man för att dejta andra tjejer (förutom denise)? Och en fråga till. Hur gör man för att slå sönder dynamiterna i andra uppdraget i las venturas? Jag använder en spade och slår hur mycket som helst. Men det går inte. Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du går fram till dom och så frågar dom och du svarar positivt. Om du vill veta var och när så råder jag dig att söka i forumet. Och du ska inte slå med spade,använd bulldozer,om det är detdär uppdraget nere i gruvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du går fram till dom och så frågar dom och du svarar positivt. Om du vill veta var och när så råder jag dig att söka i forumet. Och du ska inte slå med spade,använd bulldozer,om det är detdär uppdraget nere i gruvan? Okej, tack! Hittade en hel guide till tjejerna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts