Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet inte om denna passar in här, men men... Hört att några(om även inte många) haft problem med att komma in på advanced för att ställa in flera inställningar, då kan denna fil hjälpa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jahaja nån stängde min Tips och Trix tråd, fast min var före denna, så tack så j'vla mycket men men inga tårar spridda. Hur som helst så är mitt tips för dagen hur man spar fler fordon än tillåtet i garagen. Man åker fram med sin bil så långt det går mot garagedörren sedan hoppar man ut ur fordonet så att garageporten öppnas sedan hoppar man bara in i fordonet igen och åker in i garaget. OBS man kan endast lägga in högst två extra fordon.....tror jag så var det iaf i VC. Försökte man med mer fordon så försvann det senaste. Jag har bara prövat med ett extra än så länge men det är bara och testa så kan ni ju skriva in hur det gick. Det kanske är många som redan vet detta men kanske någon får glädje av detta. Hare bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jahaja nån stängde min Tips och Trix tråd, fast min var före denna, så tack så j'vla mycket men men inga tårar spridda. Det var jag som låste din tråd. Jag gjorde det för att denna redan finns, och jag tycker den här räcker Din skapades inte före denna, din skapades "Posted: Jun 20 2005, 19:58", denna skapades "Posted: Jun 14 2005, 13:37". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Den längst ner. LOL jag har testat det där 6 gånger nu 5 på han längst ner har alldrig vunnigt. bara kommigt sist tre gånger 2:a en gång och 3:a en gång Edit Azore. Haha det vore coolt. Men jag menar jag har aldrig riktigt tänkt på att du är moderator SKulle testa en gång om det var lätt att vinna på hästar, satsade 20.000 på den längst ner, och jag vann på första försöket =) Pengarna börjar ta slut nu så jag får nog bege mig dit igen snart .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok Azore my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nick så gjorde jag med fast med 30.000 och vann med och jag har mycket mer än mina vinstpengar kvar men dock förlorat varje gång efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nick så gjorde jag med fast med 30.000 och vann med och jag har mycket mer än mina vinstpengar kvar men dock förlorat varje gång efter det Hehe, låter som om jag inte kommer att vinna något mer då =) Får försöka senare, än går det inte nöd på mig. Men snart behöver jag mer ammunition, då går det år pengar minsann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag brände runt till nånstans. när jag itne orkade fortsätta på det andra streetracet. då stog de nån kärring å sköt på massa pricktavlor brevid amunation å de var en blå pil över henne. men när man går fram till henne säger hon att jag har för mycket muskler vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Springa o äta. De försvinner dina muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Springa o äta. De försvinner dina muskler. Men där är grejjen. slog in nån kod å blev smal (bara för att testa) å hon sa fortfarande nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men där är grejjen. slog in nån kod å blev smal (bara för att testa) å hon sa fortfarande nej Men du ska dra ner på musklerna, inte bara fettet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Men du ska dra ner på musklerna, inte bara fettet.. Okej. men efter det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Okej. men efter det då? Stod i nån guide att man borde ha lite muskler, och nästan inget fett Redigerad 20 juni, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stod i nån guide att man borde ha lite muskler, och nästan inget fett Ja, me nvad händer när man är den perfeka mannen (enligt henne) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja, me nvad händer när man är den perfeka mannen (enligt henne) ? Hon blir CJ's flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vissa kanske vet detta men... Åk till affären men massa radiostyrda saker, där man får massa RC-uppdrag. Kolla på kartongerna bakom disken, så är det actionfigurer från VC och Manhunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tips om hur man vill se den runkande mannen. Åk till den stora skyskrapan i Idlewood, Los Santos. Ni vet den skyskrapan som man går in i ibörjan av Big Smokes uppdrag Just Business. Gå upp för rulltrappan och gå in i skyskrapan, när ni kommer in ser ni den här mannen: http://www.gta-series.com/en/sanandreas/segreti/eastereggs/046_thumb.jpg Oj vad gammal nyhet men jag var bara sugen på att skriva nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Istället för att göra en helt ny tråd så river jag upp denna. SPOILER I uppdraget när man ska döda först T-bone och sen följa efter Ryder... många har ju problem när dom ska följa efter Ryder. Men ta bara snipers ni fick på det uppdraget (ice cold killa) och Snipra han direkt i vattnet. Funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts